שחר אילן: "אני במקום 'יהדות התורה' – הייתי נכנס למקלט"

    ארי וידר 4 Comment on שחר אילן: "אני במקום 'יהדות התורה' – הייתי נכנס למקלט"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סמנכ"ל חדו"ש שחר אילן סבור כי מי שמרוויח מההפגנות המתקיימות בשבוע האחרון נגד חוק הגיוס הם בעיקר תנועת יש עתיד.

    בפוסט שפירסם באתר 'הארץ' הוא כתב בין היתר: מי המרוויח העיקרי מההפגנות אתמול? שני גופים. גורם אחד היא יש עתיד שהעבירה חוק גיוס גרוע. אם החרדים (או חלקם אבל קשה להבדיל) מפגינים נגדו, הציבור יסיק שהוא טוב. גורם שני הוא הפורום לשיוויון בנטל שמאז שעבר החוק מתקשה לשים את האג'נדה שלו על סדר היום. בסופו של דבר אנשי הפורום, ואני ביניהם, הם אנשים שומרי חוק שלא חוסמים כבישים. עכשיו הקנאים החרדים התגייסו לסייע לפורום. ולא נותר אלה לומר להם תודה".

    על המועמד ברשימת יהדות התורה אליעזר סורוצקין הוא כתב "גרמו כמוהו נזק כל כך כבד לעתיד ישראל והכלכלה שלה. יכול להיות שבזכות בני התורה הוא ישאר בחוץ".

    בשיחה לאתר 'קול חי' אומר שחר אילן "אין בעיה עם מי שחוזר בתשובה אלא בארגון לב לאחים שמטרתו היא להעביר את החוזרים בתשובה ממסלול של השכלה כללית וגיוס למסלול בלי השכלה ובלי עבודה, ולכן לדעתי סורוצקין גורם לנזק חמור למדינה. אני לא יודע היכן יגרום יותר נזק, בתפקידו הנוכחי או בתפקיד חבר כנסת".

    אילן מוסיף ומנתח "אין דבר מוצלח יותר מבחינה אלקטוראלית למפלגות החרדיות מאשר מחלוקת. זה בדרך כלל גורם לכל צד להלחם".

    הוא אומר עוד "לדעתי יהדות התורה שבחרה להפיץ את דברי על סורוצקין רק גרמו נזק לעצמם, ולא בטוח שהם חשבו על זה. עכשיו בני תורה יבינו שאם סורוצקין בפנים זה יהיה כישלון שלהם, ולכן ינסו למנוע זאת".

    מה לדעתך יהיה בכנסת הבאה?
    "חוץ מנתניהו הגורם הבטוח ביותר אלו הם המפלגות החרדיות שיהיו בממשלה הבאה. לפיד יפרח באופוזיציה. אילו הייתי יהדות התורה הייתי נכנס למקלט".

    וזאת למה? בממשלה לפיד יכול היה לפגוע באופוזיציה הוא רק יכול לצעוק.
    "הוא ינהל אופוזיציה אפקטיבית".

    בנוגע לחרדים העובדים אומר שחר אילן "יהדות התורה צריכה לדרוש בכניסה לקואליציה שיופנו תקציבים לאזורי תעסוקה בערים החרדיות. למה גוטרמן צריך לפעול לבד והמפלגה כמפלגה לא פועלת בנדון? רוב הבוגרים החרדים הם אנשים עובדים ובעוד 10-20 שנה שני שליש חרדים יעבדו ורק שליש ישב וילמד. אני לא מבין למה הפוליטיקאים החרדים לא דואגים לחרדים העובדים".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בושה וחרפה! לתת לאדם כזה במה באתר של שומרי תורה ומצוות!
      מי כמוהו נלחם בציבור החרדי מזה שנים רבות בתפקידיו השונים, עוד מעת היותו במסווה עיתונאי, ובפרט בשנים האחרונות בתפקידו בחדו"ש.
      אין חודש בלי חידוש מתקפתי נגד הציבור החרדי.
      בלי אסמכתאות, עם גיבובי וחצאי נתונים, לעתים כאלה הרחוקים מהמציאות – אבל על החרדים מותר לומר ולכתוב הכללללללללל.
      הכה בחרדים והצל את המדינה!!! אמר מי שאמר

    2. 1

      אני במקומו הייתי יורד לברלין ולא חוזר כי שם מקומו יחד עם זרע עמלק, שחר! לך קיבינימט לכל הרוחות! נמאסת! אנו כאן לא בגללך אלא למרות היותך כאן.