מעבר לאתר המותאם

איצקוביץ חושף: "הגשנו פרזנטזיה תוך 24 שעות" • האזינו

אסתי פלד No Comments on איצקוביץ חושף: "הגשנו פרזנטזיה תוך 24 שעות" • האזינו

לאחר הסאגה הגדולה סביב ניהול הקמפיין של 'יהדות התורה', אמש (רביעי) מטה ההסברה של 'יהדות התורה' בחר במשרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' לנהל את קמפיין המפלגה לבחירות לכנסת ה-20 במגזר החרדי ואת 'בראשית' שיטפל בקמפיין במגזר הכללי.

אמש ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' בהגשתו של בצלאל קאהן, שוחח מנכ"ל 'תוצאות אפקטיביות' שעיה איצקוביץ, שסיפר על הקמפיין הצפוי, לדבריו, "בקמפיין הנוכחי פחות נדבר על הגזירות שהיו, אבל בהחלט כן נפיק לקחים ממה קרה, נדגיש את השנתיים שעברו עלינו שכולנו לא רוצים שהם יחזרו", לדבריו, "כל הקמפיינים שהיו בעבר התממשו, והאזהרות לא היו רק לצורך הבחירות, הכו בנו באופן אגרסיבי – במגזר החרדי".

איצקוביץ חושף את השפה של הקמפיין ואומר כי "הקמפיין יהיה אינטלנגני שפונה גם לשכל וגם קצת לרגש, למשפחה החרדי ולציבור החרדי כדאי מאוד שהשנתיים האחרונות לא יחזרו – כי היו בהם השלכות קשות על העתיד שלנו".

על תהליך בחירת משרד הפרסום, סיפר איצקוביץ כי "עד לפני כמה שעות לא היינו בכלל מועמדים, וסיבות מסויימות גרמו לזה שהצגנו פרזנטזיה תוך 24 שעות. וכשחושבים מהלב יוצאים דברים טובים".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>