להקת "SPCIAL עלי שיח" בפעילות לקידום הסובלנות

    יוסי אשר No Comments on להקת "SPCIAL עלי שיח" בפעילות לקידום הסובלנות
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע השיק מערך ההסברה של ארגון "עלי שיח", מיזם מוסיקלי במסגרתו תופיע להקת הקצב "SPCIAL עלי שיח" במוסדות חינוך במגזר החרדי. תלמוד התורה הראשון בו הופיעה הלהקה הוא "דברות משה", בשכונת הר-נוף בירושלים. מדובר פרוייקט הסברתי פורץ דרך לקידום הסובלנות כלפי אוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים ושילובם בקהילה.

    לפי מחקרים מהשנים האחרונות, 50% מהישראלים סבורים כי "אנשים עם פיגור מסוכנים לציבור" ו"לא מעוניינים להתגורר בסמוך אליהם". לאור הממצאים, ב"עלי שיח" הוחלט לא לעמוד מנגד ולצאת למתקפה הסברתית, אך מזווית חדשה, מחברת ומלהיבה.

    חיים פרקל, מייסד ויו"ר עלי שיח: "המיזם הוא חיזוק משמעותי לפעילותנו רבת השנים להגברת הסובלנות כלפי האוכלוסיה המיוחדת. המסר שיוצא מכן הוא חינוכי-ערכי ממדרגה ראשונה. אני מאוד שמח ונרגש על הזכות שנפלה בחלקינו לקדם את התחום הזה.
    שי בן שושן, מנהל הפרויקט: אנו מאמינים כי בכוחה של המוסיקה לשנות דפוסי חשיבה שליליים כלפי אוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים, ולהוות גשר איכותי לקבלת השונה. מוסיקה היא כלי פנטסטי שמסיר את המחיצות ומקרב, ואכן, הילדים המיוחדים והרגילים שרו ונגנו יחדיו ונהנו מכל רגע.

    12021975

    להקת "ספיישל עלי שיח" נהגתה והורכבה במסגרת שיעורי תרפיה במוסיקה לדיירי הבתים של "עלי שיח" עם הצרכים המיוחדים. הלהקה מורכבת מחניכים בעלי אוריינטציה מוסיקלית שיכולים לקחת חלק בהופעות וליהנות מכך. להרכב, בניהולו של שי בן שושן, רפרטואר רחב של שירים עם יכולות לימוד מהירות של ביצועים חדשים. הופעות הלהקה ועצם החברות בה, מסייעות לקדם את ביטחונם האישי של הילדים והאמונה בעצמם.



    0 תגובות