ניסים זאב: "ביום הבחירות אהיה בחו"ל ולא אצביע"

    אבי יעקב 3 Comment on ניסים זאב: "ביום הבחירות אהיה בחו"ל ולא אצביע"
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון ארוך ומרתק שערך הערב (ראשון) מגיש המהדורה המרכזית אבי מימרן עם הח"כ המופרש ניסים זאב סיפר האחרון על תחושותו ימים ספורים לאחר שנתבקש שלא להתמודד שוב בבחירות הקרובות ברשימת ש"ס לכנסת.

    מימרן לזאב: פעלת מאחורי הגב לטובת אלי ישי, פילגת את ש"ס ולא הגעת לכנסים. זאב בתגובה: להד"ם, ואם לא הצלחתי להגיע לכנס אז צריך לפטר אותי? זו לא התנהגות של מנהיג תנועה.

    עוד אמר זאב כי הוא לא עוזב את תנועת ש"ס ו"אכפת לי ממנה. התנועה היא לא של אריה דרעי" הטעים.

    בנוגע ליום הבחירות אמר זאב כי "לא אצביע בבחירות הקרובות, לא אהיה בארץ בבחירות".

    בהתייחסו דרעי אמר "לאריה דרעי יש זכויות גדולות מאוד. הרים את התנועה עד לאין שיעור. מאידך הוא תקף "אני לא יכול להגדיר את דרעי כדובר אמת. הוא עשה מהלך מאחורי הגב ושיקר לי".

    " בשיחה עם דרעי הובהר לי שאמשיך בתנועה, הוא שלח מסרון כזה, וגם בהילולא של הרב כדורי ישבתי על הבמה לצידו והוא אמר זאת בגרונו. גם חברי המועצת שפגשו אותי לא רמזו על ההדחה הקרובה. צר לי, אבל לא ניכרים דברי אמת במקרה של דרעי".

    על הגר"ש כהן הוא אינו כועס כלל. "השליח שהביא לי את המכתב רצה לברוח מאי נעימות, הכרחתי אותו להישאר עד הסוף. כשקראתי את המכתב נישקתי את הנייר ואמרתי לשליח לומר לחכם שלום שאני אוהב אותו אהבת נפש".

    על מנכ"ל ש"ס חיים ביטון שנכנס למקום התשיעי אמר כי "חיים ביטון עדין נפש ואני מאחל לו הצלחה רבה. הוא לא על מקומי. אין מלכות אחת נוגעת בחברתה".

    בועז בן ארי בית שמש בחירות דרעי ישי זאב

    למרות האהבה יש טענה: "בוא נאמר שההחלטה כולה של חכם שלום, הזכות המינימלית שלי לשמוע את הטענות עלי. ולנסות להשיב. אין לי מושג למה הדיחו אותי וכואב לי שלא נתנו לי זכות להשמיע את דעתי אבל יש לי אמונת חכמים".

    לשאלה על היום שאחרי אמר ניסים זאב: "אינני זקוק לש"ס כדי לפעול למען עם ישראל. התנועה חשובה לי. לא אעזוב אותה. אמרתי ל-120 בחורים אבוי לכם אם לא תצביעו שס.." מצד שני זאב סירב לענות מה היה מצביע אילו היה בארץ.

    המראיין שאל אותו על קשריו עם ח"כ אי ישי וזאב התקצף: "כל העלילה כאילו אני עוזר לאלי ישי, אז מה אם איחלתי לו בהצלחה בראיון רדיו. כואב לי מה שעשה, אבל לקרוא לו בוגד זה לא כבוד לשס. התקשר אלי אח של אלי, סיפר לי שהילדים שלו מקבלים מכות מילדים שקוראים לעברם: אבא שלכם בוגד".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אבי מימרן אתה פשוט אוהב מלחמות והשאלות שלך רק מוספים שנאת חינם

    2. 2

      הקשבתי לראיון של אבי מי רן עם חבר הכנסת הרב ניסים זאב שיחי׳ כרגיל אבי עשה עבודה מעולה ולא חיים קלים בכלל למרואיין הרב ניסים
      ברצוני להתייחס לסוף הראיון כשאבי מימרן העלה לשידור את גואטה זה היה מאוד לא מקצועי מאוד צורם ומעורר מחלוקת ומריבות הרב ניסים זאב ביקש מאבי פעם הבאה אל תעלה אותי לשידור ותעמת אותי עם מישהו בלי להודיע לי מראש. אני שואל אותך אבי אתה לא יודע גבולות? מן הראוי שתתנצל לרב ניסים זאב היה טעם לפגם בראיון הנפלא בדקות האחרונות שלו.

    3. 1

      אני כבר אמרתי מזמן: עיתונאים כמו גם פוליטיקאים, שקרנים, חסרי אהבת ישראל, ורעי לב!