סוגיית הר הבית • בן ארי יגיש מחר רשימה עצמאית – ישי בדרך להתקפלות

    גואל ועקנין, ארי וידר 2 Comment on סוגיית הר הבית • בן ארי יגיש מחר רשימה עצמאית – ישי בדרך להתקפלות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרמה במהלך המשא ומתן בין 'עוצמה יהודית' לבין מפלגתו של ח"כ אלי ישי. הערב (שלישי) התפוצץ המשא ומתן באופן סופי: אחרי ש'בעוצמה יהודית' הסכימו לדרישת הרב מזוז להחליף את ד"ר בן ארי בברוך מרזל, הגיע תנאי נוסף מצד יוני שטבון והרב הגר הדורשים שבן ארי, ומרזל יחתמו על דרישה לא לעלות לצמיתות להר הבית ולא לפעול בנושא הר הבית, ולהצטרף בכל תנאי לקואליציה של בנימין נתניהו על מנת "לקבל תקציבים למוסדות" כהגדרתם.

    אנשי 'עוצמה יהודית' התנגדו לדרישות, אך נאמר להם כי מדובר בתנאי חד משמעי של שטבון והגר, לפיכך פנו אל גדול הציונות הדתית הרב דב ליאור וביקשו לשאול את דעתו.

    הרב ליאור הורה לבן ארי ומרזל שלא להיכנע לדרישות, ולהגיש מחר רשימה של 'עוצמה יהודית' לכנסת: 'אסור לכם להתפשר בענייני ארץ ישראל והר הבית', אמר הרב ליאור, אפשר בהחלט לשים דגשים כאלה ואחרים אך תנאי הקובע שאסור לעלות לצמיתות להר או לקבל כסף למסדות ולתמוך בביבי בכל מחיר.

    משמעות ההחלטה היא שעל הקולות החרד"לים יתחרו שתי רשימות.

    יצוין, כי דובר מפלגת 'יחד – העם איתנו' פרסם הערב כי "לשאלות כתבים בקשר לסאגת האיחוד עם עוצמה יהודית – מחר אי״ה יכריע מרן ראש הישיבה הגר״מ מזוז ביחס לסוגיית הר הבית", מה שלכאורה מרמז על התקפלות צפויה של אלי ישי מול בן ארי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יש פה שקר כפול!!
      הר המור סרבו בעבר לקבל כסף באופן ספציפי לא רק מהבית היהודי אלא גם מביבי נתניהו…חבל שעוצמה לישראל משקרים שוב ושוב…
      מדוע בגלל הטפשות שלהם הם גם פוגעים בשמו של הרב ליאור…
      הר ליאור יודע טוב מאוד שהר המור מסרבים לקחת כסף שיפסיקו לספר לנו סיפורים..
      בן ארי בעצמו כתב בעבר כתבה ענקית לנגח את בנט בעקבות זה שהר טאו סרב לקבל כסף ועכשיו הוא משקר בגלל תקציבים!!בושה

    2. 1

      הרב ידידיהו יוצב ברשימה כמועמד מוסכם על הרב מזוז ואלי ישי, הרב טאו, הרב קרויזר ואאנשי עוצמה בן ארי ומרזל, בהיותו תלמידם של הרבנים קוק הרצי'ה, סולובייצ'יק, עובדיה,איש אמונם של רבנים ומנהיגים, אהוב על כל החוגים! הוא עומד בראש הישיבה משנה תורה באפרת, לשעבר איש תקשורת, חוקר ופוסק, יכול להוות "קונטרה" תורנית לבני!