"אני כאן בשליחות הסבא רבא שלי, האדמו"ר מויז'ניץ" • צפו בריקודים

    בעריש פילמר No Comments on "אני כאן בשליחות הסבא רבא שלי, האדמו"ר מויז'ניץ" • צפו בריקודים
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כפי שנחשף באתר 'קול חי', כשלוש מאות פעילים הגיעו הערב (שני) לכנס ההשקה של מטה השטח הדתי לאומי של מפלגת 'יחד -העם איתנו'. רבנים, ר"מים בישיבות גבוהות, ישיבות הסדר, ישיבות תיכוניות ומכינות, ראשי גרעינים, אברכים ובני תורה דתיים לאומיים מכל רחבי הארץ, בהם גם לא מעט חברי מרכז תקומה.

    הכנס הוא למעשה השקה רשמית של מטה השטח הדתי לאומי של המפלגה ומאות הפעילים שהגיעו חולקו לצוותי עבודה והסברה ארציים. בכנס השתתפו יו"ר המפלגה ח"כ אלי ישי, ח"כ יוני שטבון והמועמדים החדשים אל"מ הרב משה הגר ומיכאל עיאש.

    אלי ישי, השקת מטה השטח הדתי לאומי של יחד - 2, 26.1.2015

    מנהיג המפלגה, ח"כ אלי ישי, התקבל לקול תשואות רמות ולשירת "יחד, יחד" ואמר כי "הממשלה הקודמת פגעה בזהות היהודית של ישראל. התאחדנו, דתיים לאומיים וחרדים כדי לתקן זאת".

    המדורג שני ברשימה, ח"כ יוני שטבון אמר בכינוס כי "יחד תהיה המפלגה הדתית הימנית היחידה בכנסת. אנחנו באמת לא מתנצלים. לא על התורה. לא על הזהות היהודית. לא על זה שאנחנו יהודים. לא על שאנחנו מי שאנחנו. אנחנו, באמת לא מתנצלים. אנחנו לא נברח. לא נעלם. לא נתחמק. אנחנו ניקח אחריות. אנחנו נוביל את החיזוק של הזהות היהודית של המדינה הזאת. אנחנו ניצור מציאות".

    השקת מטה השטח הדתי לאומי של יחד - 1, 26.1.2015

    אל"מ במיל' הרב משה הגר, המועמד ברשימת המפלגה אמר בנאומו כי "אני כאן בשליחות הסבא רבא שלי, האדמו"ר מויז'ניץ שכל עניינו היה אהבת ישראל. זו רוחה של תנועת יחד, זה מה שהיא משדרת. לכן אני כאן. אלי נלחם על ארץ ישראל, יוני נלחם על תורת ישראל. הם התשתית לתנועה החשובה הזאת, זו הרוח שלנו – יחד של אהבת ישראל, יחד של אהבת ארץ ישראל, יחד של אהבת תורת ישראל".

    צפו בריקודים:



    0 תגובות