'המחנה הציוני' הציג את חבריו: "זאת נבחרת המהפך של מדינת ישראל"

    גואל ועקנין No Comments on 'המחנה הציוני' הציג את חבריו: "זאת נבחרת המהפך של מדינת ישראל"
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'המחנה הציוני' הציג הערב (ראשון) את חבריו ברשימה לכנסת ה-20. בכינוס שנערך בגני התערוכה בתל אביה – נאמו יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג, שעומד בראש הרשימה, ויו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני, שנמצאת במקום ה-2.

    הרצוג אמר בנאומו כי "זאת נבחרת המהפך של מדינת ישראל והיא תשיב לישראל את התקווה והאופק שכל כך חסרים לה. רק בימים האחרונים חרשנו את הארץ מדן ועד אילת ואני אומר לכם אנשים רוצים שינוי ואנחנו ניתן להם את זה. הם מרגישים שהמדינה לקחה להם את הפנסיה, השכר, מקום העבודה והדיור. המדינה התנכרה אליהם ויש כאב עצום בציבור. אני כאן יחד אתכם כדי להחזיר להם את התקווה. הנבחרת שיש לנו היא הנבחרת הכי ישראלית, ערכית, מגוונת וקשובה לציבור והיא גם הנבחרת הכי ציונית".

    לדבריו, "אנו מייצרים לציבור ברירה אמיתית – בחירה בצומת דרכים היסטורי שבפניו אנו ניצבים. לצומת זו השפעה מכרעת על עתידנו ובצומת הזה יש ברירה אחת בלבד – או אנחנו או הוא – או הכישלון המתמשך של נתניהו שהתעלם מהקריאה לצדק חברתי ושמרוכז רק בעצמו או אנחנו – הנהגה שמתכוונת להילחם ולשנות את כל המציאות ולדאוג לכל אזרחית ואזרח בחינוך, במחירי הדיור, בטיפול בעוני העמוק, בבריאות – הנהגה שתהפוך את חלום הדירה למציאות".

    ח"כ הרצוג הוסיף כי "אני מתחייב כי כבר בשנה הראשונה של הממשלה בראשותי אתם, אזרחי ישראל, תתחילו להרגיש את ההבדל, כי אין ברירה אחרת – זה או אנחנו או הוא. אנחנו הנהגה משותפת ומשתפת, שתשמור על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ורוח מגילת העצמאות, ותשיב אותנו לציונות השפויה המובילה והיוזמת.

    עוד אמר הרצוג כי "זאת או דרך הייאוש של ביבי שהצליח להרחיק את ידידנו ונכשל בהרתעת הטרור, או הנהגה שמבינה שאין ביטחון לאומי וחוסן חברתי בלי חזון ברור לאזרחיה. או ראש ממשלת הבידוד והקיפאון שמוכן לריב עם בעל הברית החזק והקרוב ביותר שלנו בשביל לשמור על כסאו, או אנחנו – הנהגה שתשיב את אמונן של בנות בריתנו. או האטימות של נתניהו שבתקופתו מדדי הגזענות הגיעו לשיא חסר תקדים או הנהגה שמבינה את חובתנו להגן על כבודו וחירותו של כל אדם החי בתוכה, בין אם יהודי ובין אם לאו".



    0 תגובות