מחבלים רדפו עם פטיש אחרי יהודי, היהודי עוכב לחקירה

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on מחבלים רדפו עם פטיש אחרי יהודי, היהודי עוכב לחקירה
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום רביעי האחרון בשעות הערב התרחש אירוע חמור בעיר העתיקה שכלל ירי זיקוקים וזריקות אבנים לעבר בתי היהודים ברובע המוסלמי. בשלב כלשהו בסמטת הצריח האדום כאשר אחד התושבים בדרך לביתו הבחין בשתי מחבלים רעולי פנים שאחד מהם אוחז פטיש בידו וכאשר הבחינו ביהודי תושב המקום הסתובבו ורצו לכיוונו .

    הבחור שקלט בשבריר של שניה בזה שאוחז בפטיש מתקרב בריצה לכיוונו ובתווך אפס ממנו כאשר חש מאויים וישנה סכנה ממשית לחייו שלף את נשקו האישי וירה לכיון רגלו.

    המחבל השני שנכח במקום סייע למחבל לקום ולברוח המותקף רץ לוודא כי בני המשפחה בדירה הסמוכה בחיים ולאחר מכן דיווח למשטרה על האירוע כמצופה. ובתמורה, המשטרה עיכבה אותו לחקירה החרימה את נשקו האישי וקצין משטרה הורה לו להתרחק מביתו למשך שבוע ואף איים עליו כי אם יתקרב לביתו או יותר נכון לרובע המוסלמי יעצר ויכלא. סרטון המשטרה תומך בגרסתו כי מחבל רץ לכיוונו עם פטיש אך טענה כי יש מצב ו"המחבל התחרט ורצה לשוב על עקבותיו ולא לתקוף אותו והוא סתם נקרא בדרכו.

    מדובר בבחור פעיל מאוד בארגוני החירום בעיר העתיקה ובירושלים בעל ערכים שטיפל בכל נזקק ללא הבדל דת גזע ומין. בוגר שירות צבאי מלא אשר עשה עלייה לבדו שכל חטאו נכון לעכשיו זה שהגן על חייו. יש לציין כי זה אותו האזור שהמשטרה ברחה בפעם שעברה זה אותו האיזור שבו יהודים מותקפים ע"ב יומיומי וללא פתרון ממשי מצד הגורמים הממונים על הבטחון והשקט. במקום נתפסו מספר רב של כוורות זיקוקים אשר כוונו לבתי היהודים במטרה אחת לפגוע.

    ממשטרת ירושלים נמסר כי "מתנהלת חקירה במסגרתה ננקטו פעולות נדרשות ומתחייבות לשם מיצויה והגעה לחקר האמת".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ממשלה חולה
      משטרה עיוורת
      חוקים מעוותים
      גלות בתוך גלות בתוך גלות בתוך גלות בתוך גלות בתוך גלות……

    2. 2

      אתם מאמינים שהמשטרה החלמאית שלנו תגיע לחקר האמת? בושה וחרפה. ״הבא להורגך השכם להורגו״ ערבי עם פטיש ביד שרץ לכיוון יהודי הוא לא מגיע לבקש עבודה אצלו או לבנות לו את הסוכה הוא מגיע לרצוח אתם יודעים למה בגלל שזה מה שערבי יודע לעשות לרצוח. ולא הוא לא יתחרט רק אם ״יסבירו״ לו עם כדור ברגל(חבל שלא ירה בו בראש) רק אז אולי הוא יתחרט. אבל התרגלנו כבר שמשטרת ישראל היא לא בדיוק משטרת ישראל אולי כדאי לקרוא לה משטרת יסמעאיל הם הרי שומרים על הערבים ועל זכויותיהם יותר טוב מאשר על היהודים.
      ממש ימות המשיח. חוצפה

    3. 1

      מיום ליום מראים את הפרצוף האמיתי שלהם!!!!!!!
      יחתיחת צבועיים-לא מתביישים להראות כמה הם דפוקים????? לפחות שלא יגידו את מה שהיה, שיהיו צבועים מההתחלה לפחות ישמע יותר טוב…. קראתי את הכותרת המון פעמים חשבתי שאני עיוורת…..
      ע-ר-ב-י-י-ם- י-מ-ו-ת-ו (ועוד כמה בדרך…)