בעקבות הטבח בהר נוף: פיטר את עובדיו הערבים • משרד הכלכלה: "חזור בך"

    דוד לזר 2 Comment on בעקבות הטבח בהר נוף: פיטר את עובדיו הערבים • משרד הכלכלה: "חזור בך"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הטבח הנוראי בבית הכנסת 'בני תורה' בשכונת הר נוף בירושלים, שבו נרצחו בעת תפילתם ארבעת הקדושים, הרב משה טברסקי, הרב זאב קלמן לווין, הרב אברהם שמואל גולדברג, והרב אריה קופינסקי הי"ד, ורס"מ זידאן סייף – הודיע יהודה הרציג, הבעלים של חברת yh יזמות והשקעות, מתחום הבניה, כי בעקבות הפיגוע – כל עובדיו הערבים – מפוטרים.

    לדבריו של הרציג: "לצערי אני נאלץ במסגרת עבודתי לפרנס ערבים. לצערי בענף הבניה אין תחליף נכון לעכשיו בנושא. זו המציאות. הבוקר קיבלתי החלטה. שלחתי אותם הביתה עד להודעה חדשה, החלטתי שבכל פעם שיש אירוע כזה או אחר הם ישבו בבית מספר ימים. אני קורא לכל חברי בתחום לנהוג כמוני. אין לי ספק שזה פוגע גם בפרנסה שלנו אולם זה המינימום הנדרש מאתנו".

    בעקבות דבריו של הרציג, עו"ד פיראס פראג' מנציבות שיוון הזדמנויות בעבודה במחוז חיפה והצפון של משרד הכלכלה – העביר להרציג מכתב בו הוא מתריע, כי כי המשרד מבצע בדיקה על הצהרותיו, וכי עליו להשיב בין היתר על השאלות: האם הורית על החזרת העובדים שעבודתם הופסקה 'עד להודעה חדשה'. ב. הנך נדרש לחזור בך מדבריך, ולא לנקוט בצעדים דומים בעתיד".

    IMG-20150125-WA0042

    IMG-20150125-WA0043

    IMG-20150125-WA0044



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ספין…כדי לעלות לכותרות …הוא לא חשב שזה יעלה לו ביקר עם מכתב ע"וד…כולו יש לבנדאם 2 עובדים אז מה הבלאגן?

    2. 1

      כולה ספין מצחיק של מישהו שמחזיק שלוש וחצי אנשים בעבודה ומנסה לעולות לכותרות וליצור נושא שיחה-נסיון זול אשר לא צלח כמובן…