האם גורמים בש"ס אחראים לשיחות מטרידות בשם מפלגת 'העם איתנו'?

    ארי וידר | צילום: בועז בן ארי 3 Comment on האם גורמים בש"ס אחראים לשיחות מטרידות בשם מפלגת 'העם איתנו'?
    10:05
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on להיכנס לרפיח עכשיו או להמתין: מסר מבלבל של השר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תלונות רבות זורמות בשעות האחרונות ל'אתר קול חי' על שיחות טלפון שהתקבלו בשעות לילה מאוחרות ובהן נדרשו העונים לטלפון להאזין להודעות מטעם מטה הבחירות של מפלגת העם איתנו של אלי ישי.

    "בשעה 3.30 בלילה אני מקבלת טלפון ממפלגתו של אלי ישי כדי שאני אתמוך בהן" סיפרה אחת הפונות ושאלה "האם מותר להטריד בשעת לילה מאוחרת אנשים כדי שיצביעו למפלגה?".

    אזרח נוסף שפנה ל'קול חי' אמר "למה הם מתקשרים בשעה 2 לפנות בוקר עם דרשות של הרב עובדיה למען אלי ישי. כבר פעם שניה. שיפסיקו זה פשוט גזל שינה".

    אולם גורמים במטה הבחירות של אלי ישי טוענים כי ממטהו של אלי ישי לא יצאו שיחות בשעות אלו. "צריך להיות אידיוט מושלם כדי להאמין שאם מתקשרים למישהו באמצע הלילה, הוא עשוי להצביע למפלגה". בכך רומזים במטה העם איתנו כי כנראה ישנם גורמים שמעוניינים להבאיש את ריחו של אלי ישי בקרב אלפי אזרחים, על מנת שלא יחשבו כלל להצביע לטובת מפלגתו.

    יעקב בצלאל דובר ש"ס אמר בתגובה לאתר 'קול חי': "ברור שש"ס לא אחראים לכך. אני מכיר את המערכות הללו, ובתוך דקות אפשר לגלות מאין הגיעה השיחה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      גם אני קיבלתי שיחה באמצע הלילה והגשתי תלונה במשטרת ישראל וראיתי במשטרה כי היו שם כבר 7 תושבי הר נוף שנכנסו אחד אחרי השני לחוקר . המשטרה שאלו האם זה דחוף לנו שיחקרו מיידית ולתשובתנו החיובית אמרו לנו כי בימים הקרובים ימסרו לנו מי הבעלים ופרטיהם של הבעלים של קוי הטלפון מהם הטרידו אותנו.
      אחת הנשים שהגיע עם בעלה אמרה שהשיחה הגיע ממספר טלפון של תלמוד תורה ידוע של שס. והמשטרה אישרה לנו כי זה נכון הרי המספר מופיע במדריך החרדי.

    2. 2

      ישי גם מטריד וגם מאשים

    3. 1

      חלאס נמאס מתחושות הנרדפות של ישי