סופ"ש של סקרים • גוש השמאל מרכז זוכה ליותר מ-61 מנדטים

    ארי וידר 3 Comment on סופ"ש של סקרים • גוש השמאל מרכז זוכה ליותר מ-61 מנדטים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם בוז'י הרצוג מתקרב עוד יותר להיות המועמד שירכיב את הממשלה? לפי סקר מעריב סופהשבוע שפורסם הבוקר, מסתבר שהאפשרות שהרצוג ירכיב את הממשלה הבאה הופכת להיות ריאלית מתמיד.

    על פי תוצאות הסקר שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס זוכה המחנה הציוני ל-24 מנדטים, הליכוד 22, הבית היהודי 15, יש עתיד 11, כולנו של כחלון 8, יהדות התורה 7, ש"ס 6, ישראל ביתנו 6, מרצ 6, ערבים 11, ומפלגת העם איתנו של אלי ישי 4.

    מניתוח תוצאות הסקר עולה כי, אם אכן יהיו התוצאות הללו בבחירות הרי שהרצוג יוכל להרכיב ממשלה מאחר שעל פי התחזיות המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה לא יהססו להצטרף להרצוג.

    מתוצאות הסקר שפורסם עולה עוד כי 55 אחוז מהנשאלים לא רוצים את בנימין נתניהו כראש ממשלה.

    מסקר נוסף שמתפרסם היום ושנערך על ידי מכון סמית בראשות רפי סמית עולה כי הליכוד מצליח לחזור לכוחו מול המחנה הציוני בראשות ליבני ובוז'י, וכי כל אחת מהמפלגות מקבלת 25 מנדטים, לו הבחירות היו מתקיימות היום.

    עוד עולה מנתוני הסקר כי מפלגת הבית היהודי ממשיכה להתחזק עם 16 מנדטים, הרשימה המשותפת של המפלגות ערביות מקבלת 12 מנדטים. ש״ס מתייצבת ומקבלת 9 מנדטים, ויש עתיד גם כן – 9 מנדטים.

    יהדות התורה שומרת על כוחה ומקבלת 7 מנדטים. מפלגתו של כחלון – כולנו נחלשת ומקבלת 7 מנדטים. מרצ מקבלת 5 מנדטים ומפלגתו של ליברמן, ישראל ביתנו ממשיכה לצנוח ומקבלת רק 5 מנדטים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מה עובר על הסקרים של פאנלס בשביל כסף מאלי ישי הוא מאבד את האמינות שלו??

    2. 2

      חבל שאתם מקדמים את הצד השמאלי עם סקרים מוטים של בן כספית שהוא אנטי ביבי תראו את נסקר של ערוץ 1 וגם סיכוי קלןש מאוד שהחרדים ישבו עם מרצ ולפיד חוץ ממה שליברמן אמר שלא ישב עם מרצ אז איך אתם מקדמים ממשלת שמאל דמיונית ולא ריאלית