'אל על' הפתיעה את האברך החסידי: "אתה הזוכה שלנו"

    ארי וידר No Comments on 'אל על' הפתיעה את האברך החסידי: "אתה הזוכה שלנו"
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוי יצחק בקרמן, אברך חסידי מירושלים העומד בראש פרויקט ילדי אור החיים המסייע לכ-2000 ילדים נזקקים עמד לצאת בטיסה לפריז על מנת להשתתף בדינר וערב הצדעה לנגידים בצרפת, והופתע בידי אל על כאשר הוכרז כזוכה ב-1000 ₪.

    חברת התעופה 'אל על' הכריזה על תחרות בשם נס חנוכה במסגרתו פנו קרובי הטסים לחו"ל בתקופת החנוכה לחברה והסבירו באמצעות הרשת החברתית למה דווקא להם מגיע לזכות בתחרות.

    גם אלישבע בקרמן, רעייתו של לוי יצחק, פנתה לחברה וכתבה: "ברצוני להציע לכם את בעלי מר לוי יצחק בקרמן לתת לו את הפרסים בחנוכה. בעלי הקים פרויקט מיוחד עבור ילדים קשיי יום שנקרא "ילדי אור החיים", שבו משתתפים כ-2,000 ילדים בכל שכבות גיל.

    בעלי טס ביום שלישי 16.12 לפריז בטיסה 323, שיוצאת בשעה 9 בבוקר, שזה ערב חנוכה, לערב הצדעה שייערך בפריז למען הילדים, במטרה להאיר את האור בימי החנוכה, ומשאיר כאן בבית חמישה ילדים מתוקים שמסכימים 'לתת' את אבא שלהם עבור מטרה זו.

    "לכן נראה לי, שמן הראוי לאל על גם לקחת חלק בפרוייקט זה ולהפתיע את בעלי במתנות שאתם מחלקים, וגם הילדים בבית יראו שגם חברת התעופה מוקירה את הפעילות של אבא שלהם".

    ואכן, בחברת אל על התרגשו ובחרו בבקרמן כזוכה. עם הגיעו לשדה התעופה ניגשו אליו נציגי אל על והעניקו לו את הפרס, תווי קניה על סך 1000 ₪.



    0 תגובות