נסללה הדרך לחבירה של אלי ישי עם אורי אריאל

    מני גירא - שוורץ No Comments on נסללה הדרך לחבירה של אלי ישי עם אורי אריאל
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוסר מכשול האשה ברשימת ישי; נסללה הדרך לחבירה עם אורי אריאל.

    בפגישה שהתקיימה אמש (שלישי) בירושלים בין השר אורי אריאל לח"כ אלי ישי, הושגה הבנה לפתרון בעניין צירוף נשים לרשימה. כמו כן הושגה שורת הבנות נוספת, הסוללת חיבור בין 'תקומה' לישי בברכת רבני תקומה.

    כזכור אורי אריאל דרש שילוב ח"כ אורית סטרוק ברשימה אליה יחבור בסופו של דבר. אתמול, נפגש אריאל עם בנט לפגישה שהוגדרה כטובה, אולם גם אחריה לא הגיעו לסיכום על ריצה משותפת. בין היתר בשל הודעת בנט כי במקום השני ברשימה יוצב אדם אחר והשיריון לאריאל יהיה במקום השלישי.

    כעת מסתבר כי אריאל קרוב יותר לסגירה עם ישי על ריצה משותפת בדמות שתי מפלגות נפרדות הרצות בבלוק אחד אולם כל אחת שומרת על עצמאותה. כדוגמת החיבור בבחירות קודמות בין ישראל-ביתנו לליכוד.

    פרטי הסיכום בין השניים בשאלת השיבוץ אינם ידועים בשלב זה. אולם מקורבי השניים דיווחו, כי החיבור בין השניים קרוב מתמיד. זאת גם אם בסופו של דבר לא תוצב אשה ברשימה.

    מתברר כי שילוב בין שני גורמים; רבני תקומה התומכים בישי וסירוב בנט לסמכות רבנית מלווה לבית היהודי, וכן הצעת בנט לשיריון שני מקומות בלבד לתקומה בחמשה עשר המקומות הראליים ברשימתו, מביאים את אריאל להחלטה קרובה להצטרפות לישי.



    0 תגובות