הותר לפרסום: נתנאל עראמי נרצח על רקע לאומני

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הותר לפרסום: נתנאל עראמי נרצח על רקע לאומני
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות מאבק המשפחה התיר בית המשפט לפרסם כי נתנאל עראמי הי"ד נרצח על רקע לאומני. משפחתו תקבל אישור נפגעי פעולות איבה. שלושה ערבים נעצרו ושוחררו

    בית משפט השלום בפתח תקווה קיבל הבוקר את בקשת משפחת עראמי שהוגשה באמצעות עו"ד חור אוריאל ניזרי מארגון חוננו, והתיר לפרסום כי נתנאל רואי עראמי הי"ד, שנרצח בעת עבודתו בסנפלינג בפתח תקווה, נרצח בפיגוע לאומני שבוצע בידי ערבים.

    השופטת מרב גרינברג התירה לפרסם כי "בתיק החקירה נעצרו ונחקרו על ידי שירות הבטחון הכללי ומשטרת ישראל שלושה חשודים בחשד שהיו מעורבים בגרימת מותו ממניע לאומני. השלושה שוחררו לאחר חקירה ארוכה, וזאת לאחר בחינת התיק בפרקליטות, ומאחר שלא נמצאה הצדקה משפטית להמשך מעצרם. החקירה נמשכת".

     בנוסף התיר בית המשפט לפרסם כי בני משפחת עראמי קיבלו מהמשטרה מסמך המאשר את היותם "נפגעי פעולות איבה".

    עו"ד חור אוריאל ניזרי מארגון חוננו מסר לאחר הדיון: "חשוב לומר כי עד עתה לא יצר קשר עם בני המשפחה אף גורם ציבורי וממשלתי, על אף שהדברים היו ידועים וברורים. כמו כן אנחנו מבקשים את נשיא המדינה, כמו שידע להגיע לנפגעי פעולות האיבה האחרים שיגיע לבוא ולנחם את המשפחה כאזרח מספר אחד, עת נרצח נתנאל עראמי בגלל היותו יהודי. אנו מודים לבית המשפט על החלטתו ואנחנו קוראים לרשויות השלטון השונות לבוא ולעשות את תפקידן. אנחנו קוראים לשב"כ ולמשטרה להמשיך ולחקור ולבצע את פעולות החקירה הנדרשות. יחד עם זאת אנחנו כואבים ומצרים על כך שהיינו צריכים להתגלגל עד לפתח של בית המשפט כדי לקבל את המובן והברור מכל".



    0 תגובות