הפריימריז בליכוד: ניצחון לפייגלין בבית הדין

    שלמה בן יוסף 1 Comment on הפריימריז בליכוד: ניצחון לפייגלין בבית הדין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום א' ט"ז בחשוון תשע"ה (9/11/14) התכנס מרכז הליכוד באולמי 'אווניו' באיירפורט-סיטי, בכדי לדון בין השאר בהצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, להקדים את הבחירות לתפקיד יו"ר התנועה ל-ט"ו בטבת לתאריך 6/1/15.

    חה"כ פייגלין ביקש להוסיף הסתייגות להצעה זו שתוקף הבחירות יהיה לחצי שנה בלבד. לדבריו לא יעלה על הדעת לתת לרה"מ צ'ק פתוח לשלש שנים, ובמידה והבחירות הכלליות לא יתקיימו בתוך החצי שנה הקרובה יש לאפשר בחירות נוספות לתפקיד היו"ר בבוא העת. להסתייגות היה רוב אך יו"ר המרכז ח"כ דני דנון טען שמאחר ויש הצבעה כפולה, יתקיימו בחירות חשאיות על ההסתייגות בתוך 14 יום.

    אלא שלמרבה ההפתעה הודיע היועמ"ש של הלכוד עו"ד אבי הלוי כי אין בכוונתו לאפשר הצבעה על סעיף ההסתייגות של ח"כ פייגלין. לטענת הלוי יש לאסור על המרכז להצביע על הצעתו של חה"כ פייגלין מאחר והיא מנוגדת לחוקה.

    ביה"ד של הליכוד דחה את עמדת עו"ד הלוי ובדיון שהתקיים השבוע בביה"ד של הליכוד בנוכחות בא כוחו של ראש הממשלה עו"ד דוד שימרון, הוצעה פשרה ע"י ביה"ד ולפיה, במידה ולא יתקיימו בחירות לכנסת בתוך 9 חודשים, הרי שמרכז הליכוד ישוב וייבחר יו"ר לתנועה. חה"כ פייגלין, נעתר לבקשה זו.

    הבוקר התקיים דיון נוסף בבית הדין של התנועה ובו הוחלט על הצעת הפשרה לפיה יתקיימו בחירות נוספות לראשות התנועה בתוך 9 חודשים אם לא יתקיימו בחירות לכנסת.

    סגן יו"ר הכנסת חה"כ משה פייגלין:"מברך על הצעת הפשרה שהתקבלה היום בבית הדין בליכוד. העיקרון ולפיו בחירת יו"ר התנועה היא לא מתן צ'ק פתוח לשלוש שנים התקבל על דעת כל הצדדים וזה מה שחשוב. ההחלטה הזו מחזקת את הליכוד כתנועה דמוקרטית ואת העומד בראשה"



    1 תגובות

    מיין תגובות