ארז מלצר ימונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון המרכז הרפואי "הדסה"

    דוקטורס אונלי No Comments on ארז מלצר ימונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון המרכז הרפואי "הדסה"
    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארז מלצר יכהן כיו"ר דירקטוריון "הדסה" – כך סוכם בימים האחרונים בין שרת הבריאות לבין ארגון "נשות הדסה". מלצר כיהן בעבר כמנכ"ל חברת "אפריקה ישראל", חברת "נטפים" וחברת "גדות-מיכליות". כיום הוא מכהן כחבר בדירקטוריון "מכון ראות לחשיבה אסטרטגית".

    ארגון נשות הדסה, הבעלים של בית החולים, הגיש לשרת הבריאות והנהלת המשרד שלושה מועמדים לתפקיד. שני האחרים שלא נבחרו היו איל גבאי, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר ומנהל רשות החברות הממשלתיות ודוד בלומברג, שהיה בעבר יו"ר בנק ירושלים.

    על-פי דיווח בעיתון "כלכליסט", מאחורי הקלעים נתמך גבאי על ידי שרים וח"כים מהבית היהודי ובלומברג נתמך על ידי שרים וח"כים מהליכוד, אך השרה גרמן החליטה על מלצר. הבחירה מחויבת את אישור הדירקטוריון שטרם הושלם הרכבו. בשבועות האחרונים עזבו את הדירקטוריון היו"ר הזמני, אבי בלשינקוב, וכן מוטי דבי.

    עם קבלת האישור של דירקטוריון הדסה יחל גם תהליך לאיתור ולבחירת מנכ"ל קבוע למרכז הרפואי, שיכהן במקום ממלאת-מקום המנכ"ל הזמנית, פרופסור תמר פרץ.

    על-פי הסכם ההבראה, אמור הדירקטוריון והיו"ר למלא תפקיד מפתח בניהול בית החולים על שני שלוחותיו בעין כרם ובהר הצופים, בכלל זה בכל הנוגע להסכמי השכר עם הרופאים והעובדים האחרים, מינוי מנהלי מחלקות ואגפים וכן באישור הסכמים עסקיים.

    קודם שנבחר היו"ר הקבוע, הפיץ יו"ר מועצת העובדים בהדסה, אמנון ברוכיאן, מכתב לגבי תמונת המצב בבית החולים, שבו התמקד בעיקר במ"מ המנכ"ל הזמנית, פרופסור פרץ. יו"ר מועצת העובדים טען כי פרץ כשלה בתפקידה הניהולי וקרא לה לחזור לתפקידה כרופאה. הנהלת הדסה אמרה כי המכתב "איננו ראוי לתגובה".



    0 תגובות