פלסטינים שוהים לא חוקיים ישנו בתוך הקברים

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on פלסטינים שוהים לא חוקיים ישנו בתוך הקברים
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זעזוע בהרצליה: פועלים פלסטינים תושבי השטחים בלתי חוקיים הפכו את בית הקברות בעיר למשכנם ביום ובלילה.

    המקרה התגלה לאחר שלאחרונה נבנים בבית העלמין עשרות קברים חדשים. שוטרי מרחב ירקון שהגיעו למקום נדהמו לגלות כי הקברים החדשים שטרם נמכרו – הפכו לשימוש מגורים עבור השוהים הבלתי חוקיים.

    יצויין, כי על מנת להתגבר על מצוקת מקומות הקבורה בישראל הוחלט לפני מספר שנים לבנות בבתי העלמין מקומות קבורה בקומות. הבנייה כך נקבע תחסוך מקום רב ומשפחות אבלות ישלמו פחות עבור מקום קבורת יקיריהם. הוגי הרעיון לא תיארו לעצמם כי הקברים המיועדים ישמשו יום אחד מקום ללינת תושבי שטחים השוהים בישראל בניגוד לחוק.

    מהמשטרה נמסר כי "בשבועות האחרונים פועלים שוטרי מרחב ירקון כנגד תופעת השבחים שרבים מהם מגיעים מהשטחים ומבקשים לחפש לעצמם מקום עבודה שיפרנס אותם ואת בני ביתם. במסגרת הפעילות הגיעו היום בשעות הבוקר המוקדמות שוטרי סיור מתחנת גלילות בפיקוד רס"מ אלי כהן לבית העלמין בעיר לאחר שנודע להם כי במקום נראו פועלים העובדים בישראל בניגוד לחוק".

    "השוטרים הגיעו לבית העלמין והחלו לנסות ולאתר את המעורבים אך לא מצאו דבר, גם לא רכוש המשמש את הפועלים לשהות במקום. כשהתקרבו לאתר הבנייה בבית הקברות ועברו בקברים הנבנים הבחינו במספר פועלים שישנו בהם כשהם מנסים להתגבר על מזג האוויר החורפי. לאחר שעברו בין עשרות מקומות הקבורה הריקים עיכבו השוטרים לחקירה שבעה תושבי שטחים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם השוהים בישראל בניגוד לחוק וללא אישורי עבודה כנדרש".

    עוד מסרה המשטרה כי "במהלך השבועיים האחרונים נעצרו על ידי תחנות מרחב ירקון עשרות שוהים בניגוד לחוק, ברשות חלקם נתפס גם רכוש החשוד כגנוב. לפני כחודשיים נעצרו על ידי תחנת לב תל אביב 170 שוהים בניגוד לחוק אשר לנו באחד מאתרי הבנייה הגדולים במרכז העיר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חבל שלא סגרו אותם שם………..