נשיא מועצת החכמים נגד חיסון הפפילומה

    ישראל בן צבי 2 Comment on נשיא מועצת החכמים נגד חיסון הפפילומה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא מועצת החכמים מרן הגאון הרב שלום כהן וחבר המועצה הגאון הרב שמעון בעדני, מצטרפים לקריאת מרן הרב שטיינמן, מרן הרב קנייבסקי ורבנים נוספים שהורו להימנע מחיסון נגד נגיף הפפילומה הניתן מגיל צעיר, בשל כוונה של משרד הבריאות לחייב את מתן החיסון המדובר גם במוסדות החינוך התורניים.
    כפי שפורסם השבוע בקול חי, ההחלטה להורות על הימנעות מקבלת החיסון, התקבלה לאחר התייעצות עם גורמי רפואה בכירים שקבעו כי מדובר בנגיף ששכיחותו נמוכה, ואחוז התחלואה הנגרמת כתוצאה מהדבקות בו אפסית במגזר החרדי- ולפיכך מתן חיסון ללא צורך עלול לחשוף את מקבליו לסיכונים בריאותים מיותרים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      HPV לא יגרום לסרטן אם תשמור על טוהר המשפחה

    2. 1

      כל הכבוד לחכמינו. החיסון הזה מסוכן למיטב ידיעתי והקב"ה ברא לנו מערכת חיסון (כמו גם מערכת נשימה, עיכול וכ') מושלמת. רק מי שחושב שה' טעה חלילה ו"שכח" כמה פרטים יזריק חומרים זרים לתוך גופו. כללי הזהב של הרמב"ם זכורים לנו היטב ומי שינהג בהם – כלשונו – ,אני ערב לו שלא יחלה כל ימיו". ההמלצות של הרמב"ם לא כללו זריקות חיסון. ובכלל, כדאי שיתנו החכמים דעתם גם על חיסונים אחרים – בהם משתמשים בתאי עוברים (בריאים) שהופלו רח"ל, ויש לא מעטים המסבירים את התרבות החיסונים בימינו כתוצאה של תאוות בצע של חברות התרופות עם שיתוף פעולה של הממסד הרפואי לכאורה.