בנט: אני לא רוצה בחירות – ראשי המפלגות צריכים להגיע להסכמה

    אבי יעקב No Comments on בנט: אני לא רוצה בחירות – ראשי המפלגות צריכים להגיע להסכמה
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "כולם שואלים אותי האם אני רוצה בחירות, כי בבחירות עכשיו נעלה בעוד 5 מנדטים. אני לא רוצה בחירות, זה רע לישראל. אנחנו באמצעו פרויקטים מדהימים ויש לנו עבודה רבה ומדינה חשובה מדי. אני מקווה שראש הממשלה יזמן את ראשי המפלגות ונוכל להגיע להסכמה. אנחנו לא מסכימים על הרבה דברים, אבל פשוט צריך לאתר כל אחד מה הוא לא יכול לחיות איתו, ומה הוא כן יכול לחיות איתו אבל לא מוצא חן בעיניו", כך אמר השר נפתלי בנט בנאום הנעילה של ועידת עיר הנדל"ן של מרכז הבניה הישראלי באילת.

    בנט התייחס לפיגועים האחרונים ואמר כי "אנחנו עוברים עכשיו גל טרור. לצערי לא ראינו את הסוף. אני מוביל קו תקיף בקבינט נגד המחבלים, ויש תחילת תזוזה שלנו לכיוון תקיף יותר. אולם הרוב המוחץ של ערביי ישראל נאמנים, ויש רק מיעוט קטן חבלני. ולכן ביד אחת יש לפעול ביד תקיפה נגד הטרור ושורשיו, וביד האחרת נחבר את הנאמנים לנו לשוק העבודה ולכלכלה. אני מקבל אפס סובלנות להפליה בעבודה על רקע דתי עדתי וגזע. אנחנו ערבים ויהודים בארץ הזאת, אף אחד לא הולך לשום מקום, וצריך להסתדר".

    לדברי השר בנט, "האם מישהו באמת חושב שלא צריך לטפל בדיור? בהאטה? בביטחון? אבל צריך גם את כל הדברים האחרים לקדם. פשוט צריך לשבת ולאתר את 70% מהנושאים שכן מסכימים עליהם, וחצי שנה לפני הבחירות להתחיל להתווכח על מה שלא מסכימים עליו".

    בנט התייחס גם לנושא העובדים הזרים, הנדרשים בענף הבניה, ולהורדת מחירי הדיור. לדבריו, "אני אמון על כך שקודם כל תהיה עבודה ופרנסה לאזרחי ישראל היהודים והערבים. לא בקלות אני פותח את השוק לעובדים זרים. מאידך יש אינטרסים לאומיים שצריך לשקול. כבר נתתי שלושה אישורים של אלפי עובדים זרים – גם סינים וגם פלסטינאים. עד היום אישרתי כמעט כל בקשה שהציג לי שר הבינוי. אני לא עיוור לעובדה שלא הרבה ישראלים ששים לעבוד בבניה, למרות שיש פרנסה מצויינת למפעיל מנוף או מנהל עבודה, הרבה יותר מעורך דין ורואה חשבון".

    בנט התייחס גם לנושא הרגולציה במדינה, שתוקעת את בעלי העסקים והיזמים. לדבריו, "יירטנו אינספור רגולציות בתחום הכלכלה כדי לאפשר ליזמים לזנק. היזמים הם לא הבעיה, אלא הפיתרון לבעיות הכלכלה של ישראל".



    0 תגובות