רמי לוי מפתיע: "כשמכרתי עוף בשקל לא הפסדתי אלא הרווחתי"

    שלום בידרמן | צילום: אסתר אלוש No Comments on רמי לוי מפתיע: "כשמכרתי עוף בשקל לא הפסדתי אלא הרווחתי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אגף הישובים במועצה האזורית שומרון קיים השבוע את אירוע הסיום של השתלמות מזכירי הישובים בשומרון. לכבוד אירוע הסיום הגיע רמי לוי – אחד מאנשי העסקים הגדולים בארץ ובעל רשת המרכולים: 'רמי לוי שיווק השקמה', לספר למזכירי הישובים על התפיסה העסקית שלו ובכדי לחלוק איתם תובנות וטיפים לניהול.

    את הביקור פתח רמי לוי בפגישה עם גרשון מסיקה ראש מועצת שומרון ויוסי דגן מ"מ ראש מועצת שומרון שם דנו בתוכניות עסקיות משותפות אפשריות לשומרון ולאיש העסקים רמי לוי.

    במהלך ההרצאה נשאל רמי לוי על הדרך בה הצליח. רמי לוי חשף בפני הנוכחים את העובדה שאין לו כלל תוכנית עסקית כתובה. לדבריו: "אני עובד לפי הרגש, יש לי תוכנית עסקית בראש, ואני מתייעץ עם כל אחד. גם עם העובד הכי פשוט שעובד אצלי. מכל אחד יש לי מה ללמוד. לכן אני לא מחזיק יועצים אלא מתייעץ עם מי שרלוונטי לעניין". עוד הוא הוסיף בנוגע להחלטתו להקים קניון בלב השומרון סמוך לאריאל: "ההחלטה האם להקים סניף במקום מסוים נוגעת מספר התושבים באזור וגם לבירוקרטיה ולזמן שאני צריך להקדיש בכדי לקדם את העניין". לדבריו: "אני לא עושה סקרים כדי להחליט איפה לפתוח מרכז קניות. היום רמי לוי הוא מותג לטובת הצרכן ולכן כל מקום שאנחנו מגיעים אליו אנחנו מרוויחים". עוד הוא הוסיף ואמר שמקום שמערים קשיים בירוקרטיים לא סבירים הוא מעדיף לא לפתוח סניף נוסף גם אם הדבר משתלם לו כלכלית.

    רמי לוי ענה לשאלת אחד המזכירים בנוגע לרווחיות מכירת עוף בשקל ואמר: "כשמכרתי עוף בשקל לא הפסדתי אלא הרווחתי. דאגתי קודם כל שמחירי כל החנות יהיו זולים כדי שהקונים לא ירגישו שהפסידו ובכל זאת הרווחתי, אמנם פחות מהרגיל אבל לחלוטין לא הפסדתי".

    רמי לוי חשף גם את שיטת היותו סל הקניות הזול במדינה. לדבריו: "לכל החנויות ישנה הוראה להוריד מחיר מוצר מידית במידה והם שומעים על מבצע על מוצר זהה במקום אחר. בכדי לשמור על הסטטוס של סל הקניות הזול במדינה"

    בפגישתו עם מסיקה ודגן סיפר דגן על פעילות ההסברה של המועצה באירופה ובארה"ב, ועל כך הפתיע לוי את דגן ואמר כי גם הוא משתדל לעסוק בהסברה עבור יו"ש בכך וכי הוא מביא אליו עיתונאים זרים לראות את דו הקיום המתקיים דווקא ביו"ש במרכזי הקניות אותם מחזיק בהם עובדים יהודים לצד ערבים.

    רמי לוי ריגש את הנוכחים כאשר סיפר כיצד החליט להעניק ללקוחותיו כרטיסים להצגות ילדים במחירים נמוכים במיוחד בחנוכה. לדבריו: "הבת שלי הגיעה לגן לאסוף את הבת שלה ושם היא שמעה את אחת האימהות מבקשת מהגננת לא לשאול את הילדים מה עשו בחופש, מכיוון שאין לה כסף לשלם על הצגות ילדים וילדיה נפגעים כאשר שומעים שילדים אחרים היו בהצגות והם לא. מכאן בא הרעיון לבתי להציע ללקוחות הצגות ילדים במחיר שגם אותה אמא תוכל לעמוד בו. ומאז אנחנו משקיעים את הכסף שמיועד לשיווק ופרסום לרכישת כרטיסים עבור הלקוחות שלנו להצגות הטובות ביותר. זה חלק מהשירות שלנו ללקוחות וזו החלטה שבאה לחלוטין מהרגש, כמו הרבה מההחלטות שלנו ".



    0 תגובות