חוסל החשוד בירי על פעיל הימין יהודה גליק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חוסל החשוד בירי על פעיל הימין יהודה גליק
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיווח ראשוני – בפעילות משותפת של משטרת ירושלים ושירות הביטחון הכללי, הגיע הבוקר כוח ימ״מ לשכונת אבו טור לביצוע מעצר של מועתז חיג'אזי – פעיל ג'יהאד איסלאמי המתגורר בשכונה הסמוכה לכפר סילוואן במזרח ירושלים – החשוד במעורבות באירוע הירי אתמול לעבר פעיל הימין יהודה גליק.

    IMG-20141030-WA0026

    עם הגעת הכוח לביתו, החל החשוד לירות לעבר הכוח שהשיב באש וחיסל אותו. כוחות משטרה ולוחמי מג״ב פרוסים בשכונה וברחבי העיר לשמירה על הביטחון.

    השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ פרסם ברשת החברתית: "סגירת מעגל מדויקת ומהירה של לוחמי הימ"מ בשילוב משטרת ישראל, משמר הגבול והשב"כ הביאה לחיסולו של היורה ביהודה גליק אמש. לא נאפשר לטרור להרים ראש בירושלים. יידע כל טרוריסט שזרוע משטרת ישראל ומערכת הביטחון תגיע לכל בן בליעל. נחזיק כולנו אצבעות לשלומו של יהודה גליק".

    ח"כ אורית סטרוק הגיבה לחיסול המחבל מהפיגוע אמש ואמרה כי "העובדה שמחבל משוחרר, שרק לפני שנתיים סיים 10 שנות מעצר, מחליט לצאת לפיגוע נוסף – היא תוצאתית למשכורות העתק שמשלם אבו מאזן למחבלים מורשעים, משכורות שהפכו את הטרור לעסק משתלם, פשוטו כמשמעו. על הממשלה לחסל סוף סוף את בנק הטרור שמפעיל יו"ר הרשות הפלשתינית". 



    0 תגובות