פעיל הימין יהודה גליק נורה הערב מטווח קצר

    גואל ועקנין | צילום: יוסי אייזנשטיין - חדשות 24 No Comments on פעיל הימין יהודה גליק נורה הערב מטווח קצר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעיל הימין יהודה גליק נורה אמש מטווח קצר ע"י רוכב אופנוע. גליק שנחשב לפעיל ראשי בארגון זכויות היהודים על הר הבית השתתף הערב באירוע שהתקיים במרכז מורשת בגין בירושלים ואף מסר שם הרצאה. בצאתו מהתחם הגיח לעברו רוכב אופנוע חבוש בקסדה שחורה שירה בו שלושה כדורים בבטנו מטווח קצר.

    גליק התמוטט במקום וחובשים של מד"א שהוזעקו למקום פינו אותו להמשך טיפול בבית החולים שערי צדק כשהוא במצב קשה ולא יציב.
    משטרת ישראל הציבה מחסומים כדי לעלות על עקבות היורה שברח מהמקום שניות ספורות לאחר ביצוע הירי.
    unnamed (4)
    בעקבות הירי אמר שר השיכון אורי אריאל כי הוא מתפלל לרפואתו המלאה של יהודה גליק. "הכדורים שנורו הערב לעברו כוונו לעבר כל היהודים שרוצים לממש את זכותם היהודית והמוסרית לעלות למקום הקדוש ביותר לעם היהודי ולהתפלל בהר הבית ואני דורש מראש הממשלה לאפשר באופן מיידי לכל יהודי לעלות להר הבית באופן חופשי, ולנקוט באגרוף ברזל כנגד הפושעים האחראים למעשה, אמר אריאל.
    ראש העיר ירושלים ניר ברקת אומר הערב כי מדובר באירוע חמור מאוד שהוא תולדה של הסתה חמורה. צריך לפעול ביד קשה מול כל הסתה וליבוי יצרים בעיר, ואני בטוח שהמשטרה וכוחות הביטחון ימצו את הדין עם המחבל ויחזירו את השקט לירושלים".

    חברת הכנסת אורית סטרוק אומרת כי "מדובר באירוע מזעזע בליבה של ירושלים שהיא כתוצאה מהסתה מתמשכת של אבו מאזן מחד וגמגום ישראלי מאידך. סטרוק קראה לממשלה לפתוח כבר השבוע את הר הבית לתפילת יהודים".


    0 תגובות