הילד שישן ברכב כדי לראות את הרב הראשי • הסוף המפתיע

    חדשות קול חי 3 Comment on הילד שישן ברכב כדי לראות את הרב הראשי • הסוף המפתיע
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לילה שלם בחול המועד ישנו בני משפחה מאזור הדרום ברכב כדי לראות את הרבנים הראשיים במעמד ברכת הכוהנים, אלא שהדבר נמנע מבן המשפחה. עד שהגיעה פגישת הפיצויים.

    במכתב מרגש שהגיע ללשכתו של הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו שליט"א, כתבה אמו של ילד בן תשע מאזור דרום הארץ, כי בני משפחתה ישנו ברכב כל הלילה בחול המועד כדי לראות את הרבנים הראשיים במעמד ברכת הכוהנים, אך הדבר לא הסתייע.

    "מכיוון שאנו לא גרים באזור דתי, רציתי שילדיי יראו את ברכת הכוהנים בכותל בנוכחות הרבנים הראשיים לישראל, יום לפני כן ביקרנו את הסבא בבית החולים בירושלים ונשארנו לישון ברכב כל הלילה כדי להיות נוכחים בבוקר בברכת הכוהנים".

    במכתב כותבת האימא כי "לאחר ברכת הכוהנים ראינו את הרכבים של הרבנים הראשיים ואמרתי לבן שלי בהתרגשות שיראה אותם", אך כאשר הילד התקרב לרכבים – השוטר דחף את הילד… "האם זהו היחס שמגיע לילד יהודי בן 9 שבא להקביל פניו רבו ברגל?, שאלה האמא בכאב.

    הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, אשר קיבל את המכתב בלשכתו, ביקש להזמין את הילד ואביו אל לשכתו כדי לברכו, ואכן הילד לבוש בבגדי שבת עלה יחד עם אביו ואחיו הגדול לירושלים, וכשנכנסו ללשכת הרב הראשי קיבלו את ברכתו הלבבית:

    "יהי רצון שתמיד תרצה לראות רבנים וגדולי תורה, ויהי רצון שגם עם ישראל בעתיד יזכה לראות אותך בין גדולי ישראל ותלמידי החכמים".



    3 תגובות

    מיין תגובות