נתניהו: "אבו מאזן מאדיר את הרוצחים"

    חדשות קול חי No Comments on נתניהו: "אבו מאזן מאדיר את הרוצחים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר פיגוע הדריסה בירושלים כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו התייעצות ביטחונית במטה הכללי של המשטרה בירושלים שבה השתתפו השר לביטחון פנים, המפכ"ל, ראש השב"כ, ראש העיר ומפקד המחוז. נתניהו הנחה את הנוכחים לממש את הריבונות הישראלית בכל חלקי ירושלים באמצעות תגבור כוחות מסיבי. בינתיים, נמשכים מקרי יידויי האבנים בבירה.

    בדבריו אמר נתניהו כי "לא רק ירושלים נמצאת תחת מתקפת טרור. אלא גם ערים אחרות ברחבי העולם, אבל המתקפה בירושלים נתמכת על ידי יו"ר הרשות אבו מאזן שגם מאדיר את הרוצחים וגם מחבק את הארגון שאליו שייכים המחבלים – חמאס. אל מול הפעולה הזאת אנחנו נתקלים ברפיסות בינלאומית. אצלנו אין רפיסות כזאת. נעמוד איתן על זכויותינו וחובותינו להגן על בירתנו".

    שרת המשפטים ציפי לבני התייחסה להצהרות נתניהו ואמרה כי "גינוי להתבטאויות המסלימות של אבו מאזן הוא מוצדק, אבל לא מספיק. צריך גם אצלנו לעצור את ההצהרות המתלהמות, הצעות חוק לא אחראיות, פרובוקציות בנייה או חגיגות באישון ליל על תפיסת בתים באזורים מוסלמיים. אחריות עצומה מוטלת עלינו. אנחנו כפסע מהסכנה שהסכסוך הלאומי יהפוך לדתי – שהסכסוך הישראלי-פלסטיני יהפוך לכלל מוסלמי. עכשיו הזמן להתנהל בתבונה ואחריות. והאחריות הזאת מוטלת על כתפי שני הצדדים".

    גם נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס לפיגוע הדריסה ואמר כי השתתף בהלוויה בבית הקברות ושם ראה את "כאבה הנוראי של משפחתה של התינוקת. הרצח הנורא וחסר ההבחנה של תינוקת רכה, ותהיה זאת שלהבת פס בחברון, ילדי משפחת פוגל באיתמר או ילדי משפחת סנדלר בטולוז מחריד כל מי שלב אדם בו".



    0 תגובות