הברית החדשה: קידום תהליך השלום או היצמדות לכסא?

    דוד קורצווייל No Comments on הברית החדשה: קידום תהליך השלום או היצמדות לכסא?
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר חשף העיתון ידיעות אחרונות כי שר האוצר לפיד העומד בראש סיעה של 19 מנדטים ושרת המשפטים לבני העומדת בראש סיעה של 6 חכ"ים מקימים ברית חדשה לחיזוק תהליך השלום.

    "בתקופה האחרונה היו לי שיחות עם יאיר לפיד, אני אומרת כאן דברים גם על דעתו. במושב הכנסת שמתחיל בשבוע הבא נייצר חזית אחת בממשלה ובכנסת בנושא המדיני, גוש אחד, 25 מנדטים. יחד בעד הסדר מדיני, יחד נגד הדני-דנוניזם ונגד הלאומנות" אמרה לבני לידיעות.

    שר האוצר הצטרף לדברים: "אנחנו בשיתוף פעולה מאוד הדוק בשני הנושאים. בנושאי דת אנחנו שותפים גם עם ליברמן".

    ב-YNET דווח כי שיתוף הפעולה בין לפיד ללבני נולד בין היתר עקב לחץ שהפעילו ח"כים משתי המפלגות על לבני ולפיד בדרישה להניע מהלך מדיני משמעותי.

    ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג אמר בתגובה כי "ברית לבני-לפיד, כמו כמו כל הבריתות האחרות שידענו בקואליציה הזאת, נועדה לספק הנשמה מלאכותית לממשלה לא מתפקדת. הממשלה הזאת לא מתפקדת בתחום הכלכלי-חברתי, לא מתפקדת בתחום המדיני ועסוקה במשחקי הישרדות ותו לא".

    הרצוג הוסיף: "אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם הבריתות האלו הורידו את יוקר המחיה או הדיור? קידמו במשהו את התהליך המדיני? שיפרו את חייהם של אזרחי ישראל? התשובה לכל השאלות האלה היא לא. הגיע הזמן להבהיר לראש הממשלה ולחבריה: זו לא תכנית מציאות, זאת המציאות. במציאות צריך לספק תוצאות".



    0 תגובות