פיצוי של 650,000 ש"ח לחרדית בת 63 בעקבות תאונת דרכים

    שלמה בן יוסף | צילום: אילוסטרציה No Comments on פיצוי של 650,000 ש"ח לחרדית בת 63 בעקבות תאונת דרכים
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלה ניתן פסק דין חריג בהיקפו ובסכומי הפיצויים שנפסקו בו, בנוגע לתביעת פיצויים של נזקי גוף של חרדית, תושבת המרכז בת 63, אחות סיעודית במקצועה, שנפגעה כהולכת רגל ע"י רכב שהיה מבוטח בחברת הביטוח "כלל" בפוליסת ביטוח חובה.

    הנפגעת לאחר התאונה פנתה לעו"ד אלי מאור מבני ברק, המתמחה בתביעות בגין רשלנות רפואית תאונות עבודה ודרכים. לאחר איסוף כל התיעוד הרפואי הרלבנטי עתר בא כוחה של הנפגעת לבית המשפט השלום בפתח תקווה, בתביעה מנומקת לפיצויים בגין תאונת דרכים ולמינוי מומחים רפואיים, על מנת שיקבעו לנפגעת את אחוזי הנכות הרפואית שנותרו לה בעקבות ולאחר התאונה וכן את צרכיה השיקומיים ו/או בכלל.

    בית המשפט, כב' השופטת שרון, קיבלו את בקשותיו של עו"ד מאור ומינו לנפגעת מומחים רפואיים מטעם בית המשפט בתחום האורטופדי, הנוירולוגי, א.א.ג. והנפשי.

    לאחר בדיקת התובעת ע"י המומחים הרפואיים מטעם בית המשפט וקבלת כל חוות דעת המומחים הרפואיים עם אחוזי הנכות הרפואית להם הנפגעת זכאית, הובהר כי כמחצית מנכויותיה של הנפגעת בת ה- 63, אינן קשורות בכלל לתאונה, ולפיכך על פניו אינן ברות פיצוי מחברת הביטוח "כלל" בעקבות התאונה.

    חרף האמור לעיל ולמרות הצעות נמוכות שניתנו לנפגעת, ולאחר שטענה הנפגעת באמצעות בא כוחה כי התאונה היוותה עבורה קו שבר משמעותי בחייה, וכי היא לא תוכל לחזור לעבודתה בתחום הסיעודי מאחר ומדובר בעבודה המחייבת מאמץ פיזי ונפשי שאין ביכולתה לבצע כיום, קיבל ביהמ"ש את מרבית טענותיה של הנפגעת והציע לסיים את התיק בסדר פשרה מהיר יחסית, שקיבל תוקף של פסק דין מחייב בסכום פיצוי של 650,000 ש"ח !!!

    יש לציין כי ביהמ"ש חייב את הנתבעת לשלם את הפיצוי הנ"ל לתובעת, בסכום אחד חד פעמי וכי נוכח גילה המתקדם של הנפגעת והיות וכמחצית מנכויותיה הרפואיות לא קשורות בכלל לתאונת הדרכים, המדובר בפיצוי חריג ביותר בגובהו ובהיקפו.

    אנו פנינו לעו"ד אלי מאור שייצג את הנפגעת בעקבות פסק הדין הנ"ל, והוא ציין בפנינו כי לפי דעתו, סכום הפיצוי שנפסק ע"י כב' בית המשפט, בהחלט משקף בצורה סבירה והוגנת את סבלה המתמשך של התובעת עקב התאונה שעברה יחד עם מגבלותיה הרבות, כמו גם הטיפולים שנאלצה לעבור בעקבות פגיעתה.



    0 תגובות