בית הרב מרדכי אליהו: "מפלגה חדשה תקום בקרוב" • האזינו

    אסתי פלד 3 Comment on בית הרב מרדכי אליהו: "מפלגה חדשה תקום בקרוב" • האזינו
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בין הדוברים הרבים במשדר המיוחד של 'קול חי' מאולם הבחירות בירושלים, היה תלמידו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל, דוד ואזנה.

    ואזנה בחר לחשוף בשידור חי כי בעקבות ההפסד להרב שמואל אליהו בנו של הרב מרדכי אליהו, הולכת לקום מפלגה חדשה ש"לכולם יש מה לחשוש מפניה".

    "היום נפל דבר בעם ישראל" אמר ואזנה, "לראשונה, וכפי שקיבלתי איתותים, הולכת לקום מפלגה חדשה", לדבריו "לבית הרב מרדכי אליהו יש השפעה גדולה בכל הארץ ובעולם, וזה יבוא לידי ביטוי ממש בקרוב על ידי הקמת מפלגה חדשה שתגרום לבנט ולבן דהן להסיק מסקנות".

    הרב ואזנה שבזמנו נלחם למען בחירתו של ברקת לראשות עיריית ירושלים, אמר כי "חבל שבנט וברקת לא יודעים שלמרות שהרב מרדכי אליהו נפטר הוא עדיין חי, ורוחו חיה, וזה יבוא לידי ביטוי בקרוב, במפלגה חדשה שכולם צריכים לחשוש ממנה, גם ש"ס וגם הבית היהודי".

    האזינו לראיון המלא:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      זה מזכיר את האיומים של הערבים שחושבים שאנשים נבהלים מהםםםםםםםםםםם

    2. 2

      הגיע הזמן שיהיה סוף לביזיונות ולזלזול של מורשת מרן הרב מרדכי אליהו זיע"א ומרן הבן איש חי שהיה ראש גלות בארץ ישראל בארץ ובעולם

    3. 1

      מקווים שלא יעשו מי זה עוד יותר בזיון כמו שפגעו בעבר בגדולי ישראל אחרים עלינו ועלכם לזכור את המחלוקת שהיתה בן הרב עמדין לרבי יונתן איבישיץ שהיתה מחלוקת לשם שמים,המצב כרגע שקשה לסמוך על המצב כרגע בפוליטיקה לפכות בחלק מהמפלגות בקיצור אם זה היה צונ'ט אף אחד לא היה 'בוחר' לאכול ממנו