פיגוע דריסה בגבעת התחמושת: 9 פצועים, בהם תינוקת במצב אנוש

    אריאל שרפר 1 Comment on פיגוע דריסה בגבעת התחמושת: 9 פצועים, בהם תינוקת במצב אנוש
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטרה חוקרת את נסיבות פיגוע הדריסה שאירע בשעות הערב המוקדמות בתחנת הרכבת-הקלה בגבעת התחמושת.
    האירוע החל כשרכב של ערבי תושב מזרח ירושלים עלה עם רכבו על רציף תחנת הרכבת הקלה ודרס כמה בני אדם שהמתינו בתחנה.
    על פי המידע שהתקבל עד כה נפצעו תשעה בני אדם, בהם תינוקת בת כמה חודשים שמצבה אנוש, ושני פצועים באורח קשה ומצבם של שאר הפצועים מוגדר בינוני וקל.
    בסיום האירוע בצעו אנשי כוחות הביטחון ירי לעבר הרכב הדורס ונטרלו את הנהג שנפצע באורח בינוני עד קשה ופונה לבית חולים בבירה.
    כתבנו לענייני משטרה בנצי ליזרוביץ מוסר כי לזירת הפיגוע בגבעת התחמושת הגיעו מפקד מחוז ירושלים במשטרה והשר לביטחון הפנים והמשטרה מוסיפה לחקור את נסיבות הפיגוע.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שומו שמים, תורה תורה חגרי שק! הפיגוע בירושלים היום, וודאי תוצאה משום שפגעו במוצאי שמחת תורה, ב"כבוד התורה" של הגאון הצדיק ר' אשר דויטש שליט"א הוא מראש ישיבת פוניבז שליט"א כשהיה בדרכו מן הבית להכנסת ספר תורה, מדה נגד מדה!!!!!!!! תורה תורה חגרי שק! עת לחשות להחילול ד' הנורא שיצא מזה לציבור בני תורה. כמו שאמר הגראי"ל ערב הבחירות, שיש אנשים (בחורים) שרוצים לטמא את הציבור… עכשיו רואים בחוש.

      אני מוחה בשם כל ישראל "מחאה גדולה על ביזוי כבוד התורה" וכואב לי על הפגיעה בראש ישיבה שליט"א, והעיקר לחשוש שלא יאמרו ח"ו מדשתקי רבנן ש"מ דניחא ליה וכו'. אנשי הכת המנובלים, שחרתה על דגלה מלחמה מכוערת ומלוכלכת נגד גדולי התורה האמיתיים, תורה תורה חגרי שק וכו'.

      אנשי הכת השקרנים מפיצים דברי נבלה חירוף וגידוף נגד הקדושים אשר בארץ ישראל, נגד שר התורה רבן של כל ישראל מרן הגאון וצדיק הדור ר' שמואל שליט"א.

      הם שבאלפיהם הפיצו כתבי פלסתר, חוברות וספרים מסמרי שער עם גיבויי שקרים וקנאות בסגנון מוסלמי, נגד נושאי וגאוני התורה שבדור, הסיתו אלפים בתוככי בתי המדרשות אברכים ונערים, וזרקו אותם מכוללים ובתי מדרשות וכו' הם שניסו מזה שנים למחוק את כל מי שלא כופף ראש וכרע ברך ל"השקפתם והנהגתם הטמאה" כשאמרו ז"ל ש"האמת תהיה נעדרת", הם שיערו עד כדי כך??? שומו שמים.