"יש בעיית יוקר מחייה, זו בעייה שיש לטפל בה ולא בדרך של חרמות והתלהמות"

    שלמה בן יוסף No Comments on "יש בעיית יוקר מחייה, זו בעייה שיש לטפל בה ולא בדרך של חרמות והתלהמות"
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר נשיאות הארגונים העסקיים ונשיא התאחדות התעשיינים, צביקה אורן, התבטא היום לראשונה באשר למחאת יוקר המחייה ואמר: "אין ספק כי יש בעייה ביוקר המחייה בישראל, יש לרדת לשורש הבעייה ולטפל בכל מרכיביה אולם התלהמות והצהרות לא אחראיות יפגעו במשק ולא יפתרו את הבעייה".

    נשיאות הארגונים העסקיים מתכוונת לפנות אל ראש הממשלה, שר האוצר ויו"ר ההסתדרות על מנת לכנס דיון מסודר במרכיבי הבעייה ובדרכים לפתרון, עוד נמסר כי לדעת נשיאות הארגונים העסקיים, יש להגביל בזמן את הדיונים ולקבוע מדדים להצלחת המהלכים אשר יסוכמו.

    אורן אמר היום כי לדעתו יש לטפל בבעיית יוקר המחייה משני כיוונים שונים: האחד, יש לפעול להעלאת הפריון במשק אשר יאפשר העלאת שכר והגדלת כח הקנייה והכיוון השני על ידי ניתוח גורמי יוקר המחייה וטיפול בהם. "המגזר העסקי אינו חושש מבירור מעמיק של גורמי יוקר המחייה בישראל" אמר אורן. "אנו משוועים לברור שקוף ומעמיק של כל מרכיבי המחירים. השיטה לפיה בוחנים מוצר אחד אינה נכונה ולא תוביל לפתרון כולל" בנוסף אמר: "תפקידנו לדאוג לצמיחת המשק, ליצירת מקומות עבודה בשכר הוגן בעל כח קנייה הוגן, אם נעשה זאת, נאותת לטובי בנינו כי אנו רוצים אותם כאן איתנו בבניין הארץ והכלכלה.



    0 תגובות