שריפה בירושלים: "נמנע אסון גדול"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שריפה בירושלים: "נמנע אסון גדול"
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני שעה קלה פעלו לוחמי האש בשריפה בדירה ברחוב אריאל בשכונת רוממה בירושלים.

    הצוותים הוזנקו למקום בעקבות קריאות על צינור גז שבוער בתוך דירת מגורים, הצוותים בפיקודו של להב אורן אברהמי מתחנת רוממה הסמוכה הגיעו במהירות השתלטו על השריפה עצרו את דליפת הגז ומנעו אסון גדול במקום.

    מחקירה שבוצעה במקום התברר כי צינור גז אשר הונח באופן רשלני על הכיריים החל לבעור בעוצמה באמצע בישול ארוחת הערב וגרם לשריפה.

    להב אורן אברהמי מפקד תחנת רוממה וחוקר השריפה אמר בתגובה: "הגענו למקום תוך דקה או שתיים והבחנו בצינור גז שבוער ובבני המשפחה ודיירי הבניין כשהם צועקים ובפאניקה מחשש שמיכל הגז יתפוצץ, השתלטנו במהירות על האש ועצרנו את דליפת הגז ובכך מנענו פגיעה אפשרית בדיירי הבניין וכן נזק לרכוש".

    "מחקירה שביצעתי התגלה כי מיכל גז שהותקן במרפסת הסמוכה למטבח באופן פיראטי ובצורה רשלנית וחובבנית, החל לבעור כתוצאה מחיבור לא אחראי של צינור הגז לכיריים".

    "אני רק יכול לנחש מה היה יכול לקרות אילו לוחמי האש לא היו מגיעים במהירות ונכנסים באומץ ומכבים את הגז הבוער.
    בכבאות והצלה ירושלים מוסיפים כי חל איסור חמור ביותר להתקין מיכלי גז בתוך בתים ובוודאי שאין להתקין מיכלי גז באופן פיראטי ולא ע"י מי שהוסמך לזה עפ"י חוק", אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה לצערנו יש מיעוט הניכר בציבור החרדי שמזלזל בבטיחות? כאילו לשמור על בטיחות זה רק למרובעים שלא מבינים כלום, רק הם צריכים שיתנו להם כללי בטיחות…