"אזהרה לישראלים ויהודים מטרור באירופה"

    שלמה ריזל 1 Comment on "אזהרה לישראלים ויהודים מטרור באירופה"
    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המטה ללוחמה בטרור פרסם היום תמונת מצב מדאיגה, על פיה – האיום הגובר והולך על יהודים וישראלים אינו רק נחלת ארצות מוסלמיות או באפריקה, אלא גם באירופה.

    כדרכו לפני כל חגי תשרי, מפרסם המטה דו"ח מפורט על רמת הסיכון והאנטיששמיות בעולם.

    המטה מדגיש כי בצל הפיגוע הקשה במוזיאון היהודי בבריסל לפני כשלשה חודשים ולאור הדיווחים על מאות רבות של אזרחים אירופאיים – שעברו להלחם בשורות דאעש וחלקם אף חזרו כבר לאירופה, נותן הדו"ח דגש על מטרות יהודיות באירופה.

    בנוסף, מדגיש המטה ללוחמה בטרור כי גובר האיום גם מצדן של איראן וחיזבללה על מטרות יהודיות וישראליות בכל העולם, בדגש על מטרות "רכות" – קהילות, בתי כנסת ובתי חב"ד.

    אזהרת המסע החמורה לסיני עדיין בתוקף נוכח המציאות הביטחונית בזירה ופעילות הטרור בדגש על ארגון אנסאר בית אל-מקדס. גם לגבי טורקיה קיימת אזהרת מסע ובמטה ללוחמה בטרור ממליצים לציבור להימנע מנסיעות לא חיוניות.

    כמו כן גבר האיום לפיגועים נגד תיירים ונגד חברות עסקיות ישראליות באפריקה לנוכח המשך פיגועי הארגון הסומלי א-שבאב בעיקר בקניה ופיגועי בוקו חראם בניגריה. עוד נמסר על איום פוטנציאלי מתמשך במרוקו, ועל איום קונקרטי גבוה מאוד בדרום תאילנד.

    במטה ללוחמה בטרור ממליצים לישראלים לנקוט משנה זהירות בכל נסיעה:

    א. לגלות רגישות וערנות גבוהות.
    ב. להימנע לחלוטין משהייה במדינות שעליהן חלות אזהרות מסע.
    ג. לדחות כל הצעה מפתה ובלתי צפויה, בתחום העסקי או בבילויים.
    ד. לדחות הזמנות בלתי צפויות לפגישות, בעיקר במקומות נידחים ובשעות החשיכה.
    ה. להמנע מלהכניס לחדר במלון או לחדר המגורים מבקרים חשודים או בלתי צפויים.
    ו. בשהייה ממושכת בחו"ל ממליצים לשבור שגרה באמצעות שינוי מסלולי נסיעה שגרתיים, מסעדות, אתרי בילוי ובתי מלון.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מטרתו: להזהיר כל יהודי / ישראלי הנשאר בחו"ל – שאם הוא מיד לא יעלה לארץ, אז סופו יהיה כמו של אלו שהיססו לפני גאולה ראשונה במצרים,
      האם לצאת עם משה או לאכול אבטיח וקישואים של פרעה: סופם שהם הושמדו בשלושה ימי חושך!

      לשאלות שהופנו אלינו בעבר בדואר אלקטרוני "מתי לארוז את המזוודות ולחזור לארץ", התשובה פשוטה: כל יום של דחייה זה כמו הימור בקזינו החיים – ובטחון שווא שהקב"ה נותן לאותו אדם אשראי נוסף להישאר בגלות עגל הזהב!
      ה' כועס מאד על כל יהודי / ישראלי הנמצא בגולה, בעיקר אחרי שבעזרת ה' וברצונו – חזרה וקמה מדינה ליהודים, אחרי אלפיים שנים שזעקו והתחננו לקב"ה שיושיעם מצרות הגלות וישיבם לנחלת האבות, לישראל.
      עכשיו, כאשר כבר כאילו נגמרו הצרות מהגויים כלפי יהודי הגולה – וישמן ישורון ויבעט ויתאהב בגלות ארה"ב, אירופה וכו'. בדיוק באוירת אשליה זו, של ביטחון מדומה בין הגויים חיו גם יהודי גרמניה ואירופה לפני מלחמת העולם השניה ובמאה השנים שקדמו למלחמה, כאשר האמנסיפציה באירופה הישרתה על היהודים את החלום המדומה שאם הגויים עוברים למדיניות ליברלית וסובלנית והיהודים מצידם ישילו מעליהם את סימני היהדות… אז תעלם העוינות ליהודים! בדיוק ההפך קרה! במקום שקודם לאמנסיפציה השינאה והרדיפות ליהודים באו בעיקר מן האלמנטים הדתיים הנוצרים, הרי שבעקבות האמנסיפציה וניסיונות היהודים הרופסים "להיות דומים" לגויים – צפה ועלתה אנטישמיות שכללה את כל שכבות העם ולא רק מצד הגורמים הנוצרים הדתיים.

      מה שמצפה בעתיד הלא רחוק ליהודי ארה"ב – יהיה גרוע ממה שהיה ליהודי גרמניה ב – 1939.
      אז לא האמינו היהודים למה שצפוי להם – עכשיו, גם ודאי שלא יאמינו לאזהרות!
      לטימטום, הרי ביטחון עצמי שמוכיח את נצחיותו שוב ושוב לכל אורך ההיסטוריה נצח הטימטום של השחצן לא יגמר!
      אני הזהרתי, כאשר תגיעו לבית דין שמים לא תוכלו לומר "לא ידעתי", למרות ש"אי הידיעה" ממילא אינה תופסת שם!

      חובה לכן על כל אחד בארץ / בחו"ל להזהיר את יהודי חו"ל לעלות לארץ מיד, ה' לא ירחם על הנאחזים העגל הזהב של הגלות כיום, כפי שלא ריחם עליהם במלחמת העולם השניה – גם אם היו לכאורה שומרי מצוות למהדרין! מידת הדין מתחילה בעולם.