יש עתיד: "אם נתניהו רוצה בחירות – הוא יקבל"

    דוד לזר No Comments on יש עתיד: "אם נתניהו רוצה בחירות – הוא יקבל"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם הבוקר, 'יש עתיד' ממשיכה לאיים על נתניהו על הליכה לבחירות.

    שר המדע יעקב פרי מ'יש עתיד' אומר הבוקר כי "אנחנו נישאר בעמדתנו, אם נתניהו רוצה בחירות, זה ילך לשם, ואם לא – נגיע להסכמות. השאלה היא מי ימצמץ ראשון ואני מאוד מקווה שנמשיך לעמוד על שלנו והעסק יגיע לפתרון. אם לא, נלך לאופוזיציה או לבחירות".

    בתגובה לתקציב הביטחון אמר פרי כי "באשר לתקציב הביטחון, נשלם את מה הדרוש עבור סבב הלחימה האחרון וניתן תוספת. נסגור את התקציב עם תוספת למערכת הביטחון, אבל לא 11 מיליארד שקלים".

    פרי העריך שחוק מע"מ אפס יעבור, ואמר כי "אי-העלאת המסים היא הכרח עקב ההאטה במשק. ואת חוק מע"מ אפס, אני מעריך שנעביר. אנחנו עומדים על קרקע כלכלית מוצקה. עדיף היה להקטין את הגרעון ולתת לעוד משרדים, אבל לא נקצץ ברווחה, בבריאות ובחינוך, להוציא קיצוצים רוחביים. יש הגזמה פרועה מצדם של אלה שטוענים כי הגדלת הגרעון בכמה עשיריות אחוז תוביל אותנו למשבר נוראי".

    בהתייחסות לסקרים האחרונים שלא בדיוק מעודדים, אמר פרי כי "מה שמוליך את 'יש עתיד' זה לא מצבנו בסקרים ולא ניצחון או הפסד. הנחישות בנויה על מספרים ועל נתונים אמתיים". לדבריו, "בממשלות קודמות נתניהו היה שר אוצר על. לפיד אמנם לא בא מהפקולטה למנהל עסקים בהרווארד, אבל הוא מסתמך על נתוני האוצר, עומד על שלו ואני מקווה שהוא יצליח".



    0 תגובות