- רדיו קול חי - -

'אינטרנט רימון' יוזמת: שולחים שנה טובה ואמיתית למשפחה

רבות כבר נכתב בשנים האחרונות על כך שה'שנה טובה' של היום זה לא מה שהיה פעם. הודעות הסמס הקבוצתיות והמיילים מחברות מסחריות כבר לא בדיוק עושים לנו את זה…

ב'אינטרנט רימון' החליטו לשלב את הקידמה הטכנולוגית עם הנוסטלגיה והברכות שמעלות חיוך שכולנו זוכרים מילדותנו, ופיתחו לקראת השנה החדשה אפליקציה שנה טובה ייחודית. באפליקציה יוכל כל לקוח של החברה לעצב גלויה ייחודית מתוך גלריה מוכנה מראש ואף להוסיף תמונה אישית, להוסיף מסר אישי ולשלוח את הגלויה אל יקיריו. הגלויה תודפס ותישלח על-ידי אינטרנט רימון בדואר, ללא עלות.

יריב פאר, מנכ"ל אינטרנט רימון מסביר כי "אנו מוקירים ומעריכים את קהל הלקוחות הנאמן של החברה, ולכן השנה בחרנו לא רק לאחל ללקוחות שנה טובה אלא גם לתת להם את הכלי לברך את המשפחה, ובכך לחזק את המשפחתיות. אנו מרגישים שיש בפעילות זו שילוב מוצלח של טכנולוגיה מתקדמת עם פשטות של פעם שכולם אוהבים"

חגית דסה, מנהלת אגף השיווק מוסיפה כי "השנה בחרנו במהלך הנותן הטבה ייחודית ללקוחותינו, ומאחל להם שנה טובה בדרך ייחודית שגם מאפשרת להם לאחל שנה טובה הלאה – למשפחות ולקרובים להם. המהלך אינו ממותג בצבעים ולוגו של 'רימון', אך מחזק את הערכים שאנו ולקוחותינו מאמינים בהם: משפחתיות, פשטות, והרבה תקווה לשנה טובה".