נתניהו בשדרות: תיאוריית קורי העכביש קרסה

    שלום בידרמן No Comments on נתניהו בשדרות: תיאוריית קורי העכביש קרסה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר הגיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יחד עם שר החינוך, שי פירון, לפתיחת שנת הלימודים בשדרות. השניים ביקרו בבית הספר היסודי 'תורני חדש' בעיר. בפתח הדברים, דוידי ציין כי לא זכור לו רצף ביקורים כל כך תכוף של ראש הממשלה בשדרות בפרק זמן כה קצר. לדבריו, הדבר מעיד על היחס והאכפתיות של ראש הממשלה לשדרות ולנגב.

    עוד ציין דוידי כי התלמידים של שדרות הם לוחמים אמתיים "אתה רואה פה תלמידים, אני קורא להם לוחמים ולוחמות. ילדים שלא הכשירו אותם מבחינה ביטחונית, אבל הם הרוח החיה מאחורינו. אנחנו עוד נשמע על התלמידים הללו בעוד 10-15 שנים, כאשר הם יובילו את שדרות קדימה ויבנו בעיר את דור העתיד".

    בהמשך דבריו פנה ראש העיר לשר החינוך והודה לו במילים חמות על העזרה והתמיכה אשר העניק לעיר בזמן המבצע. "אני זוכר את שיחת הטלפון שלך אחרי הרקטה הראשונה אשר נפלה במפעל. אמרת לי 'אני פה אתכם' וכך היה. בזכות העזרה שלך, הסיוע והשותפות, הצלחנו להנעים יותר את החופש הגדול ולהפוך אותו לחופש של אתגר. אמנם עם הרבה בעיות ביטחוניות, אבל מצד שני, אתגר גדול לילדים שלנו ולנוער שלנו, אשר עמדו בו בכבוד".

    לסיום, פנה דוידי לראש הממשלה וציין בפניו כי תושבי שדרות סומכים עליו. "אנחנו מעריכים ומוקירים מאוד את פועלך. אנחנו יודעים כמה אחריות לקחת על הכתפיים שלך, כאשר הובלת למבצע החשוב הזה. אנחנו רוצים שתעביר את הבשורה שלנו משדרות – אנחנו ניצחנו ניצחון מפואר".

    לאחר הנאומים, קיים ראש הממשלה דיון סגור עם ראש העיר ואנשיו, במהלכו ציין כי מדינת ישראל תפעל ותיזום בשדרות ובנגב. "נעשה בשדרות ובנגב לא רק בשיקום אלא בהמשך הפיתוח. אני חושב שזו התשובה החזקה ביותר לאויבים שלנו".

    נתניהו גם התייחס לדרך הפעולה של גורמי הטרור, המבקשים לפעול כנגד מדינת ישראל ולעג על דרך המחשבה שלהם "הם טעו בכל המחשבה שלהם, בתיאוריית 'קורי העכביש' שלהם, שאנחנו נמס וניפול. זה בעצם מה שהנחה אותם לאורך 100 שנות ציונות ובעצם ההיפך הגמור קרה. כל סיבוב גברנו עליהם. הצלחנו לפתח את ארצנו ואת ערינו ואת יישובינו וזה מה שאנחנו הולכים לעשות כאן".

    נתניהו הודה במילים חמות לראש העיר שדרות, אלון דוידי "עברתם קיץ לא פשוט, קיץ שלא תכננתם לעבור. עברתם את זה בגאון ובכבוד". הוא הוסיף כי הוא צופה ומקווה לשנה מאוד מוצלחת. "אחרי שהקפיץ נדרך, הוא בדרך כלל משתחרר" ציין, בכוונו לכל תכניות השיקום והפיתוח של הממשלה בשדרות ובנגב, אשר עתידות לצאת אל הפועל בקרוב.

    KBG_GPO3002

    KBG_GPO3003

    KBG_GPO3005



    0 תגובות