בנט: הבנייה בגבעות תגובה לרצח 3 הנערים

    שלמה בן יוסף No Comments on בנט: הבנייה בגבעות תגובה לרצח 3 הנערים
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה, נפתלי בנט בחר לפתוח הבוקר את שנה"ל בגוש עציון ובישיבת מקור-חיים. בתגובה לכוונה לבנות ישוב חדש בגוש -עציון אמר :" עשינו אתמול ציונות. בנייה תשובה לרצח". ראש המועצה האזורית, דודי פרל: "הדבר יבטיח את המשך פיתוח עתודות הקרקע של גוש עציון המהווים יסוד לעתיד ולדור הבא כאן בגוש".

    עם פתיחת שנה"ל החדשה שר הכלכלה, ויו"ר מפלגת הבית היהודי, ח"כ נפתלי בנט יחד עם ראש המועצה האזורית גוש –עציון דוידי פרל, חנכו הבוקר בישוב תקוע שבגוש – עציון מעונות יום חדשים, וכן השתתפו השניים בטקס פתיחת שנה"ל בביה"ס היסודי, "חן נריה" שבישוב אלון שבות.

    בתחומי המועצה האזורית גוש עציון ישנם 65 גני ילדים אשר לומדים בהם :1915 תלמידים, ב-8 בתי הספר היסודיים לומדים: 3,050 תלמידים (מתוכם 26 כיתות א'), ב-4 תיכונים לומדים: 1,026 תלמידים, וכן במוסד לילדים בעלי צרכים מיוחדים לומדים: 62 תלמידים.

    בהמשך ביקורו עצר השר בנט לתצפית לעבר הישוב החדש האמור להיבנות בסמוך לישוב גבעות, אשר אתמול שר הביטחון והמנהל האזרחי הודיעו על הכרזה של אדמות מדינה בשטח של 4000 דונם באזור, דבר הסולל דרך להקמת עיר חדשה בגוש- עציון.

    השר נפתלי בנט התייחס להחלטה להכריז על השטח אדמות מדינה ואמר בתגובה: " האזור הגיאוגרפי משתנה, אבל זאת ארץ אחת עם ערך אחד: להרבות חיים כתגובה על מוות. להרבות בניה מול חובבי ההרס. הציונות היא בניה של הארץ שלנו מול כל הקשיים, ואתמול עשינו ציונות"

    לסיום ערך השר ביקור בישיבת "מקור חיים" ששניים מתלמידיו : גל-עד שער ונפתלי פרנקל נחטפו ונרצחו בסמיכות לאזור המוכרז כעת כאדמות מדינה.

    IMG_1424[1]

    IMG_1659[1]



    0 תגובות