סקר הארץ: יהדות התורה 8 מנדטים, ש"ס 7, יש עתיד 12, הבית היהודי 17

    אבי יעקב 4 Comment on סקר הארץ: יהדות התורה 8 מנדטים, ש"ס 7, יש עתיד 12, הבית היהודי 17
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר הארץ דיאלוג שפורסם הבוקר יכול לגרום לנתניהו לחייך. הוא נותר המועמד המוביל לראשות הממשלה ומפלגתו היא הגדולה ביותר.

    אילו היו הבחירות מתקיימות היום התוצאות היו כך: הליכוד בראשות בנימין נתניהו 26 מנדטים, 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן 11 מנדטים, 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד 12 מנדטים, 'העבודה' בראשות יצחק הרצוג 14 מנדטים, 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט 17 מנדטים, ש"ס 7 מנדטים, יהדות התורה' 8 מנדטים, 'התנועה' בראשות ציפי לבני 4 מנדטים, המפלגות הערביות – 14 מנדטים.

    הפרשן יוסי ורטר ניתח את הנתונים בעיתון הארץ ואנו מצטטים אותו בהרחבה: "על פי סקר "דיאלוג" שנערך אתמול בקרב הציבור הכללי, הביעו מחצית מהנשאלים שביעות רצון מתפקודו של נתניהו במהלך המבצע.

    עם זאת, בסקר קודם של "הארץ", שנערך לפני שלושה שבועות, ב-5 באוגוסט, נתניהו זכה ל-77 אחוזי שביעות רצון, כלומר, הוא איבד 27 אחוזים, שמרביתם עברו לעמודת הביקורתיים כלפי תפקודו.

    הסקר בדק גם את מעמדם של שר הביטחון משה (בוגי) יעלון ושר החוץ אביגדור ליברמן. יעלון זוכה ל-55 אחוזי שביעות רצון. אצל ליברמן המגמה שלילית – 58 אחוזים אינם שבעי רצון מתפקודו במלחמה, מול 29 אחוזים שכן.

    נתניהו מוביל בבטחה על כל מנהיגי המפלגות המרכזיות בכנסת, גם בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה. הוא נהנה מ-42 אחוזי תמיכה, בעוד היתר משתרכים אחריו בפערים גדולים. המסקנה החד משמעית היא שמבצע "צוק איתן" לא בנה ולא ייצר לנו מועמד אלטרנטיבי לראשות הממשלה, כפי שנתניהו נבנה בעקבות מלחמת לבנון השנייה ואכן נבחר בבחירות ב-2009. יו"ר העבודה והאופוזיציה, ח"כ יצחק בוז'י הרצוג, לא נכנס לנעלי נתניהו של 2006. נכון לעכשיו, הוא לא יצא נשכר, פוליטית או ציבורית, מהתנהלות הלחימה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      זה בסדר ככל שיכו את שס כן ירבה וכן יפרוץ בס"ד.

    2. 3

      תמיד שס התחילו במספר דומה וגם הגיעו בהנהגת דרעי ל17 מנדטים.
      טוב שיש קנאים בפוליטיקה זה פשוט מרבה את המוטיבציה !!!

      ברוו לניצחון !!!

    3. 2

      המריבות ביהדות התורה מתחילים?
      המקום השמיני למי?
      דגל או אגודה?

    4. 1

      אנחנו מאמנים בני מאמנים שהתורה תנצח וש"ס בנישאות מרן ראש הישבה הרב שלום כהן שהוא אמת לאמיתו ננצח בגדול והסקרים הכל שטוית.