המשטרה להורי הנעדר: המשטרה עושה כמיטב יכולתה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה להורי הנעדר: המשטרה עושה כמיטב יכולתה
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום נפגשו הוריו של הנעדר, אהרון סופר, עם מפקד המחוז ניצב יוסי פריינטי.

    מיד עם נחיתתם של ההורים בישראל, הוסעו לחפ"ק המשטרה, נפגשו עם סממ"ר ציון, נצ"מ מוטי לוי, ואנשיו וקיבלו סקירה ועדכון מלא אודות החיפושים אחר בנם.

    פיקוד המרחב וראש הצח"מ שהוקם עומדים בקשר שוטף עם ההורים ומעדכנים אותם מדי יום בפעולות שמתבצעות.

    היום כאמור נפגש מפקד המחוז עם ההורים ובני משפחה, עדכן אותם במאמצים שמשטרת ירושלים עושה לאיתור בנם, ציין כי "המשטרה עושה כמיטב יכולתה ומשקיעה את כל משאביה לאיתורו של אהרון".

    ההורים ובני המשפחה ביקשו להודות למפקד המחוז והוסיפו כי "הם מחבקים את השוטרים והמתנדבים, על פעילותם הרבה לאורך הימים והלילות לאיתור בנם אהרון".

    ראש צוות החקירה המיוחד שהוקם לבחינת האירוע, סנ"צ גלעד בהט, ציין כי "עם קבלת הדיווח על ההיעדרות, הופעלו מאות שוטרים ומתנדבים לסריקת יער ירושלים", המקום האחרון בו נראה הנעדר, "המשטרה מרכזת פעילות של מתנדבים, יחידות חילוץ מקצועיות ומפעילה אמצעים רבים ". "הסריקות התמקדו ביער ירושלים, בשכונות הסמוכות ליער ובאזור מגוריו של הנעדר והיום החיפושים התרחבו למעגל רחוק יותר בניסיון לאתרו".

    בחיפושים משתתפים מתנדבים מיחידות החילוץ "עציון", "מגילות" ו"ערד", מתנדבי "איחוד הצלה" ו"זק"א", תלמידי ישיבות רבים, יחידת כלבנים מצה"ל וכמובן כוחות משטרה רבים ומגוונים – שוטרי מרחב ציון, לוחמי מג"ב, יחידת הכלבנים של מג"ב, יח' הפרשים של מחוז ירושלים, היחידה האווירית של המשטרה ועוד.

    המשטרה שבה ופונה לציבור, כל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

    נראה בפעם האחרונה ביום שישי, 22.8.14 בשעות הצהריים ביער ירושלים ומאז נעלמו עקבותיו.

    תיאורו של אהרון סופר: בן 23, מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ' , זקן קצר ג'ינג'י, מרכיב משקפי ראייה, לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה, ג'קט שחור, כיפה שחורה ומגבעת שחורה.



    0 תגובות