לילה לא שקט, הפלסטינים מציגים מנהרות

    ישראל אוחיון No Comments on לילה לא שקט, הפלסטינים מציגים מנהרות
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפלסטינים ירו במהלך הלילה יותר מעשרה רקטות לדרום הארץ. שלושה מהם נורו לכיון אשדוד ויורטועל ידי מערכת כיפת ברזל, השאר נפלו בשטחים פתוחים, בחדי שיים אין נפגעים ואין נזק.

    כזכור מאתמול בשעות הצהרים הופרה הפסקת האש ע״י החמאס כאשר שלוש רקטות נורו לכיון נתיבות ובאר שבע.

    חייל האוויר הגיב בעוצמה לאורך הלילה כאשר בסך הכל מאז חידוש הירי מרצועת עזה אתמול הותקפו כ-60 יעדים. גורמי רפואה רשמיים ברצועה דיווחו כי עד עתה ישנם עשרה הרוגים ועוד כ-40 פצועים בתקיפה ישראלית באזור חג'ר א-דיכ ושיח׳ רודאן שבמרכז הרצועה.

    שיא הירי מהרצועה היה אתמול מ-22:30, כאשר יותר מ-50 פצצות מרגמה ורקטות שוגרו מהרצועה לעבר הדרום, השפלה, המרכז ואוזר ירושלים.

    במהלך הלילה התברר שהסיבה לאינטנסיביות הירי הייתה ניסיון החיסול של צה"ל בשכונת שיח רדואן בעזה, שבמסגרתו נהרגו רעייתו ובתו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, וגופה נוספת טרם זוהתה, בישראל רוצים להאמין שמוחמד דף שידוע כמהנדס הזרוע הצבאית של החמאס הוא ההרוג הנוסף.

    פרשת המנהרות
    בעיתון ישראל היום דווח כי מחבלים של ארגון חמאס אירחו עיתונאים של סוכנות הידיעות רויטרס בניסיון להפריך את הטענות כי צה"ל הצליח להשמיד את כל מנהרות התקיפה.

    כתב רויטרס ציין כי הוא ועמיתיו הוסעו לאתר הסודי עם כיסוי עיניים, ולכן לא היתה להם כל אפשרות לוודא כי אכן מדובר במנהרה התקפית באזור הגבול ולא במנהרה הנמצאת במרכז הרצועה.



    0 תגובות