כ-500 חרדים גוייסו למילואים, עשרות נכנסו לעזה

    דוד קורצווייל No Comments on כ-500 חרדים גוייסו למילואים, עשרות נכנסו לעזה
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז אתמול עשרות חיילים חרדים נוספים המשתייכים לפלוגת 'מגיני הנגב' של הנח"ל החרדי הוקפצו לעזה. חיילים אלה מצטרפים לעשרות החיילים החרדים הפועלים כבר ברצועה מאז תחילת מבצע 'צוק איתן'.

    בתוך כך כ-500 חיילי מילואים חרדים המשתייכים לגדוד מילואים 'נצח יהודה' של הנח"ל החרדי גוייסו מאז אתמול במסגרת הגיוס האחרון של 16 אלף חיילים נוספים. החיילים יתגברו את פעילות החיילות הסדירים בגזרות השונות בכדי שהאחרונים יוכלו לרדת לעזה ולתגבר בה את הכוחות. במסגרת זו יוצבו החיילים בגזרת מנשה החולשת על הערים ג'נין וטולכרם.

    החיילים החרדים של פלוגת 'מגיני הנגב' אמונים בדרך כלל על אבטחת בסיס חיל האוויר בנבטים ולפיכך הם גם משוייכים אל החייל. במסגרת זו תפקידם לאבטח את הבסיס הצה"לי מפני חדירות מבחוץ וכן למנוע פגיעה בנכסים אטסטרגיים בתוך הבסיס, הנחשב כיום לאחד החשובים לחיל האוויר.

    כזכור, מאז תחילת המבצע עשרות חיילים חרדים מגדוד הנח"ל החרדי נכנסו לתוך עזה בכדי להשתתף במאמץ המלחמתי במסגרת מבצע 'צוק איתן'. בין החיילים שנכנסו פנימה עד אתמול, חיילים שנמצאים בימים אלה בקורס קצינים, חיילים בקורס מפקדי כיתות (מ"כים) וכן חיילי מילואים של הנח"ל החרדי המשרתים ביחידות נוספות.



    0 תגובות