תוך חצי שנה: גולן הוזילה ה'סים הכשר' ב-70%

    יוסי אשר 1 Comment on תוך חצי שנה: גולן הוזילה ה'סים הכשר' ב-70%

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גולן טלקום יצאה אתמול במבצע נוסף על ה'סים הכשר' שלה, עבור משפחות חרדיות. במסגרת המבצע, מקו שני ומעלה ירדו מחירי ה'סים הכשר' ל-19.99 ש"ח, עד חמישה קווים. סך הכל, מאז כניסת גולן טלקום לשוק הסלולר הכשר הוזילה החברה את מחיריה בכ-70% וגררה אחריה את כל החברות הוותיקות, המיישרות בחודשים האחרונים קו עם ההוזלות של גולן.

    במסגרת המבצע החדש, קו ראשון בגולן טלקום יעלה 26 ש"ח לחודש, קו שני, עד חמישה קווים (סה"כ 6 קווים) במחיר 19.99 ש"ח לחודש. המחירים כוללים שיחות ללא הגבלה וכן שיחות לחו"ל ל-55 יעדים לקווים נייחים (ארה"ב וקנדה גם לניידים), המחיר במבצע קו כשר לכל המשפחה תקף למשך 24 חודשים מרגע ההצטרפות. לאחר מכן החבילה תחזור למחיר 79 ש"ח לחודש. המבצע פתוח ללקוחות חדשים וקיימים כאחד, ניתן להירשם עד 31.8 ולהפעיל את כרטיס הסים עד 6.9. ה'סים הכשר' של גולן טלקום הינו באישור ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

    בגולן טלקום מציינים כי אם עד לא מזמן ההוצאה החודשית על סלולר במשפחה חרדית עמדה על 500-600 ש"ח, כיום מדובר על 100-200 ש"ח. מדובר בצניחה של מחירים. בחצי השנה האחרונה הכניסה גולן טלקום את התחרות לשוק הסלולר הכשר, כמו שהביאה אותה לשוק הסלולר הכללי לפני כשנתיים. התחרות הזאת לימדה את החברות הוותיקות שהציבור החרדי איננו פארייר. בחצי השנה האחרונה הצטרפו לחברה עשרות אלפי לקוחות חרדים. גולן טלקום תמשיך להציע לציבור החרדי את המקסימום שניתן לספק במסגרת החבילות הכשרות במחיר המינימלי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מישהו יודע איך הקליטה שלהם?
      שיענה לי מי שיש לו כבר קו בגולן ולא מישהו ששמע…. גם אני שמעתי הרבה דברים. חלק אמרו לי שהקליטה מצוינת וחלק אמרו שהיא גרועה…… למי לשמוע???