בעיצומו של קרב: פונתה גבעה שהוקמה לזכרם של שלושת החטופים הי"ד

    דוד קורצווייל No Comments on בעיצומו של קרב: פונתה גבעה שהוקמה לזכרם של שלושת החטופים הי"ד
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות גדולים של מג"ב ומנהל אזרחי הגיעו הבוקר לפנות קראוונים שהוצבו בשכונת תקוע ה' – על אדמות מדינה השייכות ליישוב – כתשובה ציונית והתיישבותית לרצח הנערים גלעד שעאר, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד. בעקבות עתירה לבג"ץ הוצא צו ארעי המונע את הפינוי עד הדיון שיתקיים בשעה 14:00. בשלב זה שוטרי מג"ב מקיפים את המבנים ומונעים גישה לשכונה.

    "מישהו שם למעלה השתגע, אחרת לא ניתן להסביר מדוע בעיצומם של ימי האחדות הלאומית המלווים את המלחמה בעזה, אליה גוייסו גם תושבים רבים מתקוע בצו 8 כדי להגן על הבית של כולנו, בחר מאן דהו לפגוע בלכידות הלאומית במעטה ציני של שלטון החוק", אומרים ברגבים.

    "לא מובן כיצד בימים כה מתוחים בהם זינק מספר הפיגועים וההתפרעויות הערביות ביהודה ושומרון, הוחלט להעביר לוחמים מפעילות בטחונית חיונית לצורך משימה זו".

    ""הדבקות במשימה" מקוממת ומכעיסה כפליים, כאשר היא מתקיימת לצורך פינוי השכונה שהוקמה על אדמות מדינה השייכות ליישוב תקוע לזכרם של גלעד שעאר, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד, עוד בטרם חלפו ימי 'השלושים'. כאשר על ההרים ממול, כלפי מאות בתים לא חוקיים שהקימו ערבים בשנים קודמות או כאלו הנבנים בימים אלו באין מפריע, לא הוקצו כוחות אלו".

    תנועת רגבים קוראת לשר הביטחון משה יעלון לחקור מי נתן את ההוראה המקוממת וחסרת הרגישות, ולהדיחו לאלתר.IMG-20140731-WA0013 פינוי חייל צה''ל גבעה פינוי יו''ש חייל צה''ל צבא גבעה פינוי חייל צה''ל גבעה



    0 תגובות