8 הרוגים בעזה מאז חידוש תקיפות צה"ל, חמאס מבקש הפסקת אש

    קובי פינקלר, שלמה ריזל No Comments on 8 הרוגים בעזה מאז חידוש תקיפות צה"ל, חמאס מבקש הפסקת אש
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר החל צה"ל בתקיפות ברחבי רצועת עזה. בין המטרות שנתקפו, משגרים מוטמנים אשר מהם בוצע ירי לעבר שטח מדינת ישראל ומנהרת טרור. בנוסף תקף כלי טיס של חיל האוויר שלושה פעילי טרור. זוהתה פגיעה.

    רשת רשת אל-ערביה מדווחת כי חמאס מסכים להפוגה נוספת של 24 שעות, החל מהשעה 14:00. פרשנים טוענים כי מודבר בתרגיל לישראל.

    קודם לכן הותר לפרסום כי ביום שישי האחרון ה-25/7 , בפעולה משולבת של צה"ל ושב"כ בעזה, בוצע ירי לעבר רכב בו נסע אסמעיל מוחמד סעדי עקלוק, בן 25, תושב עזה. כתוצאה מהירי עקלוק נהרג.

    מדובר בפעיל בולט בזרוע הצבאית של חמאס. עקלוק פעל מזה מספר שנים במסגרת מערכי הייצור, המחקר והפיתוח של הארגון וככזה תרם לפיתוח אמל"ח מתקדם ותרם רבות לפרוייקט פיתוח כלי הטיס הבלתי מאויישים של חמאס מהסוג שניסתה הזרוע הצבאית להטיס בימים האחרונים לעומק ישראל, וכן במחקר רקטי של החמאס. סיכול זה מהווה פגיעה בהמשך התחמשות הזרוע הצבאית באמל"ח מתקדם, בדגש על התקדמות פרוייקט הכטב"מ הנחשב פרוייקט דגל אשר מוקצים לו משאבים רבים

    בינתיים גורמים בכירים בחמאס לועגים מאז שעות הלילה המאוחרות על הודעות ישראל לגבי הפסקות האש ההומנטיריות ורואים בהם סימן לחולשת ישראל.

    דובר חמאס אבו-זוהרי אמר בין היתר: 'אנחנו' מובילים את המערכה. בניגוד לישראל, לנו אין בעיה להמשיך את המערכה לעוד חודשיים …ישראל היא יישות פחדנית שרצה כל העת מהפסקת אש אחת לשניה". בכירים אחרים בחמאס אמרו כי מוטב שישראל תניף דגל לבן ותכריז על כניעה



    0 תגובות