תחנת המשטרה בהר הבית נפרצה, נבזזה, הוצתה והושחתה

    דוד קורצווייל 2 Comment on תחנת המשטרה בהר הבית נפרצה, נבזזה, הוצתה והושחתה
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות מוסלמים התפרעו בהר הבית, לרגל ליל השלום המוסלמי שנחגג לקראת סוף הראמדאן.

    לאחר שירו על השוטרים חזיזים וזיקוקים, פרצו הפורעים להר הבית מכמה שערים. שעטו פנימה, הפכו את שמשיות הרמאדן על השוטרים ונגדם, פרצו את תחנת המשטרה בהר, בזזו את הציוד המשטרתי במקום, והציתו את התחנה.

    מלבד ציוד אישי גם דוחות משטרה שהיו בתחנה נבזזו וחלקם הוצתו. את המגינים בזזו הפורעים כדי להגן על עצמם מכדורי הגומי שירו השוטרים לפיזורי הפרות הסדר.

    לאחר שתחנת המשטרה נשרפה, ניפצו הפורעים את שלטי המשטרה מהתחנה, השחיתו את קירותיו בכתובות גנאי והסתה, ובסיומם תלו את דגל פלסטין על גג התחנה.

    במשך כל חודש הראמדאן התפרעו המוסלמים בהר הבית, כל ההתפרעויות החמורות ארעו בימים שהיו למשטרה ידיעות מוקדמות על הכוונות, ובהתאם לכך אסרה המשטרה כניסת צעירים להר, מה שלא מנע את ההתפרעויות.

    פעילים במטה ארגוני המקדש מאשימים את השר אהרונוביץ' בהפקרת הסדר הציבורי וסיכון חיי השוטרים. אחר שלמרות הידיעות המודיעיניות המוקדמות התעקש לפתוח את הר הבית לכניסת מוסלמים, ולא נענה לבקשות לסגור בפניהם כליל את שערי ההר.

    פעילי המקדש מדווחים כי ידי הדרגים המבצעיים במשטרה כבולות בהחלטות הדרג המדיני שמונע מהם פעולות רבות כסגירת ההר והוצאת מתפרעים מתחומו, בעיקר בגלל ממניעי נראות ותדמית.

    טרור מהומות הר הבית ערבים כתובות הסתה וגנאי על תחנת המשטרה 1 טרור מהומות הר הבית ערביםהפורעים בתנועת ניצחון 1 טרור מהומות הר הבית ערבים6 תחנת המשטרה עולה באש (1) טרור מהומות הר הבית ערביםטרור מהומות הר הבית ערבים6 תחנת המשטרה עולה באש (3) דגל האוייב הונף על תחנת המשטרה 1 טרור מהומות הר הבית ערביםהביזה והוואנדלזים טרור מהומות הר הבית ערבים5 חליפות משטרתיות בציוד שנבזז 1 טרור מהומות הר הבית ערבים4 תחנת המשטרה נפרצה 2טרור מהומות הר הבית ערבים התפרעויות על שוטרי השערים בחסות שמשיות הרמדאן טרור מהומות הר הבית ערבים3 אחד משערי ההר שנפרצו תמונה מבחוץ טרור מהומות הר הבית ערבים1 רעולי פנים מתפרעים  על השוטרים בשערי הר הבית



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בושה וחרפה לו צה"ל היה נוהג כך בבסיסיו אני לא יודע איפה הינו היום אני מציע לא להרים ידיים בשום מחיר יש לנו מה ללמוד מהמיצרים

    2. 1

      ברוח חודש אב,אוי לנו אויה לעם שכזאת המשטרה שלו וכל מלה נוספת מיותרת.