נתניהו: ממשיכים במלוא העוצמה במבצע

    דוד קורצווייל No Comments on נתניהו: ממשיכים במלוא העוצמה במבצע
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה זו ממשיכים חיילי צה"ל לפעול בעוצמה ברחבי רצועת עזה. עד לרגע זה, צה"ל פגע פגיעה עמוקה ופגיעה משמעותית בתשתיות הטרור – במחבלים, ברקטות, במפקדות, במפעלי הייצור ובמטרות רבות אחרות.

    אנחנו ממשיכים במלוא העוצמה במבצע "צוק איתן", הן במערכה האווירית והן במערכה הקרקעית. הדגש במערכה הקרקעית הוא בטיפול באיום המנהרות. אומנם אין ערובה של מאה אחוז, אבל חיילי צה"ל רושמים הישגים חשובים באיתור ונטרול מנהרות הטרור. אני מזכיר לכם שאלו מנהרות טרור שנועדו לחדור לשטחה של מדינת ישראל ולאפשר לאויב לפגוע בו זמנית, לבצע פיגועים קטלניים והמוניים באזרחי ישראל.

    ביממה האחרונה פעלנו גם יחד עם היועץ לביטחון לאומי ועם שר התחבורה לבטל את ההחלטה להשעות טיסות לישראל. הפעולה הזאת נשאה פרי. זה דבר חשוב למדינת ישראל.

    מעל לכל, אני מבקש להביע הערכה לשר הביטחון, לרמטכ"ל, למפקדים, לחיילות ולחיילים בסדיר ובמילואים, שנוטלים חלק במערכה החשובה הזאת להגן על מדינתנו. בשם העם כולו, אני מבקש להביע את תנחומינו לבני המשפחות שהצטרפו למשפחת השכול, לאבות ולאימהות של בנינו היקרים, חיילי צה"ל הגיבורים שנפלו על הגנה על הבית, על מדינת ישראל.

    אני מבקש לשלוח בשם כל אזרחי ישראל איחולי החלמה מלאה לכל חיילי צה"ל הפצועים. אני פגשתי אותם, חלק מהם, התרשמתי עמוקות מהמסירות שלהם, מרצונם להצטרף במהירות האפשרית לחבריהם בחזית. אני מבקש להודות לאזרחי ישראל הרבים רבים, שמגלים כל כך הרבה תמיכה, כל כך הרבה אהבה, ומגישים כל כך הרבה עזרה לחיילי צה"ל. כוחנו באחדותנו.

    סיוע לדרום

    הממשלה אישרה פה אחד את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו. הצעת ההחלטה נועדה לתת מענה לצרכים אזרחיים הנובעים ממבצע 'צוק איתן'. את ההחלטה הגישו יחד עם ראש הממשלה נתניהו, שר האוצר, יאיר לפיד ושר הביטחון, בוגי יעלון אשר ההחלטה נוגעת לתחומי הפעילות של משרדיהם וגיבש אותה מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר מול משרדי הממשלה וראשי הרשויות.
    עיקרי התוכנית:
    יוקדמו תגמולי המילואים לעצמאיים, לשכירים, לסטודנטים ולמובטלים. הרשויות המקומיות יקבלו סיוע ושיפוי בגין הוצאות מיוחדות הנובעות ממבצע 'צוק איתן'. סל המקדמות שהוקצה לרשויות הורחב להיקף של 30 מיליון שקלים. משרד הביטחון הודיע כי יקדם בניית 500 מיגוניות בקצב מואץ.
    תגבור שירותי רווחה ובריאות.
    בנק דם חדש של מגן דוד אדום יוקם ברמלה.
    תגובש תוכנית מיוחדת לחיזוק תעשיית התיירות. פיצוי לעצמאים ומעסיקים בגין נזקים עקיפים, אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, הקדמת תשלומי מדינה לספקים, דחיית תשלומי מע"מ ומס הכנסה, סיוע לנוטלי משכנתאות והקפאת פעולות פינוי כנגד חייבי משכנתא.



    0 תגובות