"ברזילי" יקבל 30 מלש"ח למיגון

    דוד קורצווייל No Comments on "ברזילי" יקבל 30 מלש"ח למיגון
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר, יאיר לפיד, ושרת הבריאות, יעל גרמן החליטו להעביר 30 מיליון שקלים נוספים למיגון בית החולים ברזילי באשקלון.

    בסוף הביקור, הודיעו השרים על תוספת של 30 מלש"ח למיגון בית החולים ברזילי באשקלון. ההחלטה מגיעה בהמשך לסיכום קודם על העברת 120 מלש"ח לטובת תכנית המיגון של בית החולים. במסגרת העבודות ימוגנו כל חדרי הניתוח, מחלקת טיפול נמרץ, אזור האספקה הסטרילית והדימות בבית החולים.

    שר האוצר, יאיר לפיד בסוף הביקור: "שלום לכם. באנו לכאן יחד עם כל בכירי האוצר ושרת הבריאות לבית החולים ברזילי, ישבנו כרגע בתוך תדרוך בבית החולים בזמן שהיו המטחים, זו חלק משגרת החיים כאן בשבועיים האחרונים, אבל תמיד מרשים מחדש לראות את השלווה ואת אורך הרוח ויכולת העמידה של הצוות ושל הפצועים עצמם שביקרנו אותם קודם. במשך שנים בית החולים ברזילי סבל מחוסר מיגון. זה פרויקט שנתקע והתמשך. אנחנו באנו לכאן גם כדי לבשר לראש העיר שנמצא איתנו כאן ולהנהלת בית החולים שהיו חסרים להם 30 מיליון ₪ , אנחנו תקצבנו אותם בלילות האחרונים. בית החולים ימוגן וגם המיון שלו ובוודאי חדרי הטיפול הנמרץ כי לא יכול להיות שיתחילו להעביר פצועים באמצע הלילה או תוך כדי אירוע ביטחוני, כמו באירוע הנוכחי, ועכשיו אפשר לעשות את הבנייה במהירות ובלי עיכובים מיותרים.

    שרת הבריאות, יעל גרמן אמרה בסוף הביקור: "אנחנו נמגן את בית החולים. בית החולים עובד בצורה בלתי רגילה ואנחנו יכולים לראות כאן צוות מסור ומקצועי שעושה כאן עבודה נפלאה".



    0 תגובות