מעצר קב"ט שכונת נוף ציון: "פשיטת רגל של משטרת ישראל"

    אבי יעקב | צילום: אילוסטרציה 1 Comment on מעצר קב"ט שכונת נוף ציון: "פשיטת רגל של משטרת ישראל"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום לפנות בוקר ירו מחבלים מרכב חולף מספר יריות לעבר בתי היהודים ולעבר המאבטחים בשכונת נוף ציון בירושלים.

    קב"ט השכונה היה באותה עת במשמרת האבטחה במקום יחד עם תושב נוסף. השניים אשר הירי כוון לעברם חשו בסכנת חיים, הקב"ט ירה מספר יריות באוויר והזעיק את המשטרה.

    המשטרה הגיעה למקום לאחר מספר רב של פניות חוזרות ונשנות מצד הקב"ט ותושבים נוספים. וגם זאת לאחר מעל ל20 דקות מרגע הירי.

    לתדהמת קב"ט המקום, אשר הינו בוגר יחידה מובחרת נשוי ואב לילדים, השוטרים הודיעו לו כי הוא מעוכב לחקירה בחשד לירי בשטח בנוי וזאת ללא שניסו כלל לרדוף אחר המחבלים ולעוצרם. הקב"ט נלקח לתחנת המשטרה, שם נחקר ונעצר.

    הבוקר הובא הקב"ט לבימ"ש השלום בירושלים לדיון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב 6 ימים לצורכי חקירה, בהתערבות עו"ד עדי קידר אשר מייצג את החשוד מטעם ארגון חוננו שוחרר החשוד בהסכמה בתנאים מגבילים ובערבות.

    "מדובר בפשיטת רגל של משטרת ישראל" מסר עו"ד קידר המייצג את הקב"ט מטעם ארגון חוננו, "מרשי בוגר סיירת מובחרת, בעל משפחה וללא עבר פלילי פעל כנדרש, כדין וכמצופה ממנו עת שנורו לעברו יריות מרכב חולף והוא חש בסכנת חיים מידית. לצערי המשטרה אשר איחרה להגיע לאירוע בחרה לעצור את המותקף ולא את המחבלים אשר תקפו את בתי היהודים ואת מרשי. המשטרה בהחלטותיה מפקירה את בטחון אזרחי ישראל ונותנת יד למחבלים ופורעי חוק להמשיך בטרור"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      משטרת ישראל פשטה רגל מזמן והאובדה שלא כולם שמו לב לזה עד עכשיו זה מחדל שלנו האזרחים משום שגם הצבא ובראשה המדינה פשטה רגל מזמן ומובילה אותנו כצאן לטבח לזרועותיהם הטורפות של אויבנו, שכננו, בני דודנו, שונאנו או איך שלא תקראו להם ומבקשת מהעולם לשפוט אותנו על כל פעולה שאנחנו עושים להגנתנו.
      הגיע הזמן להתעורר ולהגן על עצמנו, אני קוראת לכל עם ישראל לקחת את החוק לידים ולעשות כל מה שצריך כדי להגן על החיים שלנו ושל המשפחות שלנו ולא פחות חשוב הארץ הקטנה שלנו.
      פדיחה של מדינה, בושה להיות חלק ממנה!!!