צפו: איזור הדרום במקלט • טילים על אשדוד ונתיבות

    קובי פינקלר 1 Comment on צפו: איזור הדרום במקלט • טילים על אשדוד ונתיבות
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני דקות ספורות (20:26) נשמעו 2 אזעקות רצופות בכל איזור הדרום לרבות אשדוד, יבנה וקרית מלאכי.

    באשדוד נשמעו לאחריהם מספר פיצוצים חזקים. בין הקולות נשמעו קולות של מערכת כיפת ברזל שככל הנראה יירטה את הגראדים – שלושה במספר. חצישה טילים נורו לכיוון נתיבות.

    באשדוד שמונה נפגעו קל בדקות האחרונות. חובשים המתנדבים באיחוד הצלה סניף 'אשדוד' העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים ומדווחים כי נפגע אחד סובל מרסיסים, ו-7 נפגעים קל מחבלות ופציעות עקב הריצה למרחב מוגן.

    אזעקות נשמעו גם בבית שמש, איזור ירושלים ורחובות.

    ובאותו עניין: גורם צבאי בכיר מתייחס אחה"צ להמשך הירי מרצועת עזה ולפעילות צה"ל ואומר " האירוע של הלילה הוא מה שמוגדר כתאונת עבודה בידי ארגון החמאס. איתרנו בתקופה האחרונה מנהרת תופת מאוד משמעותית ומאז אנו עושים פעולות רבות כדי ללמוד על המנהרה וגם כדי למנוע את המשך פעילותה.

    מעבר לכך אנחנו עושים צעדים משמעותיים בהכנת הכוחות . עד כה הושלמו שני צוותים מלאים למקרה ונדרש לפעילות נוספת ואנחנו מוכנים להסלמה".

    באשר לירי אומר הגורם כי למרות שעיקר הירי הוא ירי של פצצות מרגמה ולא של רקטות צה"ל מכין עצמו לכל האפשרויות וצהל נכנס למערכת של מדרגתיות בכל הפעילות הזו כולל גיוס של 1500 אנשי מילואים כחלק מההערכות של צהל להסלמה באזור.

    "צה"ל נחוש לעצור את הירי ואנו נערכים גם להסלמה באזור"אומר הגורם.עיקר הפעילות היא ביממה האחרונה כנגד איום המנהרות אבל במקביל צה"ל יגביר את פעילותו הן האוירית והן את המוכנות בשטח"אומר הקצין.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ויש הופעה של מיאמי בבית שמש ברביעי וחמישי הזה!!!!
      מה יהיה????????????????????????????