- רדיו קול חי - -

בנט: אנו נדרוש החלת חוק המחבלים שיזמנו גם על הרוצחים שרצחו את הנער הערבי

תגובות קשות במערכת הפוליטית על רצח הנער הערבי שה ולכת ומתבררת כרצח על רקע לאומני.

שר הכלכלה נפתלי בנט התייחס למעצרים וההתפתחויות האחרונות בחקירת רצח הנער מוחמד אבו חדיר ואמר: "רצח הנער הוא מעשה מתועב, אנטי מוסרי ואנטי יהודי.אנו נדרוש החלת חוק המחבלים שיזמנו גם על הרוצחים שביצעו אותו"

שר הביטחון: להתייחס אל רוצחי הנער כאל מחבלים. "אני מתבייש ומזועזע מהרצח האכזרי של הנער מוחמד אבו חדיר. הרוצחים השפלים אינם מייצגים את העם היהודי ואת ערכיו, והיחס אליהם צריך להיות כפי שמתייחסים אל מחבלים. לא נאפשר לטרוריסטים יהודים מקרבנו לשבש את מרקם החיים בין המגזרים השונים במדינת ישראל ולפגוע בחפים מפשע רק משום היותם ערבים. מעשים מסוג זה ודומים להם פוגעים במדינת ישראל ומכערים את פניה, ועלינו להילחם במבצעיהם ובשולחיהם ביד ברזל".

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, התייחס לפרסומים האחרונים בדבר רצח הנער הערבי: "על כולנו לחוש בושה בדבר הממצאים על הירצחו של הנער הערבי. מדינת ישראל אינה יכולה לעבור לסדר היום נוכח רצח מזעזע של צעיר ערבי חף מפשע על ידי רוצחים יהודים. אין הבדל בין דם לדם. על מערכת אכיפת החוק לנקוט בנחישות וביד קשה כנגד הרוצחים ולהעמידם לדין. עלינו לפעול כדי למגר את ההקצנה בקרבנו. נסיונות של קיצוניים לקחת את הדין לידיים פוגעים במרקם החיים במדינת ישראל, פוגעים באינטרסים הבינלאומיים שלנו ופוגעים במלחמה העיקשת שלנו אל מול הטרור".