האזינו • ח"כ זועבי: החוטפים אינם טרוריסטים

    אבי יעקב 7 Comment on האזינו • ח"כ זועבי: החוטפים אינם טרוריסטים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "הם לא טרוריסטים, הם אנשים שלא רואים שום פתח לשנות את המציאות שלהם והם נאלצים להשתמש באמצעים האלה, עד שישראל תתפכח קצת, עד שהאזרחים של ישראל והחברה תתפכח קצת ותרגיש את הסבל של האחר"

    זועבי אמרה את הדברים הבוקר ב"תוכנית הבוקר עם שרון גל", המשודרת ברדיו תל אביב 102FM. זועבי התייחסה לוידאו של הנער בן ה-19 מנצרת שקרא לחוטפים לשחרר את החטופים. היא טענה כי היא לא מכירה אותו אך יודעת שהוא מנצרת ולומד בבית ספר יהודי: "הוא מעוות כי הוא חסר זהות, חסר קשר עם מציאות שהוא חי בה" כמו כן, טענה כי לדעתה החוטפים הם לא טרוריסטים והיא לא מופתעת מזה שזה קרה

    לפני זמן קצר התראיינה ח"כ חנין זועבי ב"תכנית הבוקר עם שרון גל" ברדיו תל אביב 102FM, והגיבה על הוידאו של הנער מנצרת, מומחד זועבי, שהעלה סרטון שבו כינה את חוטפי הנערים ואף את אנשי הרשות טרוריסטים, וזכה לאלפי תגובות זועמות.

    בתחילה היא טענה שהיא איננה מכירה אותו, לאחר מכן סתרה את עצמה ואמרה שהיא יודעת עליו המון פרטים "הוא בן למשפחה מגורשת, אמא שלו גרה בנצרת עילית עכשיו, הוא לומד בבית ספר יהודי".

    זועבי הטיחה בנער האשמות, כמו "הוא נער מפוקפק, מעוות זהות". לבסוף, טענה כי לעניות דעתה החטופים הם לא טרוריסטים, ושהיא לא מופתעת שדבר כזה קורה בארץ ישראל.

    תמלול הראיון:

    שרון גל: "הרשת החברתית גועשת בעקבות חטיפת הנערים אחד הסרטונים שהועלו הפך להיות ויראליים, נער בן 19 מנצרת בשם מוחמד זועבי שהוא קרוב משפחתה של חנין זועבי מצולם בחדר שלו על רקע הדגל" והנה אנחנו איתה עכשיו …..(שומעים את הקטע של מומחד זועבי)…כמה הוא קרוב משפחה הבחור הזה ששמענו עכשיו?"

    חנין זועבי: "לא יודעת אני לא מכירה אותו בכלל"

    שרון גל: "אמרת לוואינט שהוא קרוב רחוק"

    חנין זועבי: "הוא קרוב בגלל שהוא בן משפחה, יש אותו שם משפחה אבל אני לא מכירה אותו בכלל,"

    שרון גל: "הוא אמר לחוטפים טרוריסטים ואת אמרת בתגובה שמדובר בנער טיפש ומסכן"

    חנין זועבי: "זה טוב שאתם משתעשעים בדברים כאלה, וכדאי לכם להשתעשע לאור המציאות הקשה שלנו. תחשוב על זה רגע ועל הצורך הפסיכולוגי של מישהו לשמוע את הדברים אלה מנער מפוקפק, מעוות זהות, הוא מסכן"

    שרון גל: "למה מעוות?"

    חנין: "הוא מעוות כי הוא חסר זהות, חסר קשר עם מציאות שהוא חי בה….. הוא בן למשפחה מגורשת, אמא שלו גרה בנצרת עילית עכשיו, הוא לומד בבית ספר יהודי, יש לו את הצורך הזה להוכיח"

    שרון גל: "אמרת לפני רגע שאת לא מכירה אותו"

    חנין: …"שרון, קצת אינטלגנציה לא מזיקה לך גם. עכשיו אני לא מכירה, אני שאלתי ואמרו לי שהסיפור הזה הוא ככה וככה, אתה יכול לוודא שהוא לומד בבית ספר יהודי בנצרת עילית ויש לו את הצורך להוכיח את עצמו"

    שרון גל: "את לא מגדירה את החוטפים טרוריסטים?"

    חנין: "תראה, בוא נשאל שאלה ככה נאיבית: זה מוזר שאנשים שנמצאים תחת כיבוש ושחיים חיים לא נורמליים, חיים במציאות שישראל חוטפת כל יום אסירים
    הם לא טרוריסטים, אני לא מסכימה איתך, הם אנשים שלא רואים שום פתח לשנות את המציאות שלהם והם נאלצים להשתמש באמצעים האלה. עד שישראל תתפכח קצת, עד שהאזרחים של ישראל והחברה תתפכח קצת ותרגיש את הסבל של האחר.

    שרון גל: "במילים מפורשות ח"כ ישראלית מצדיקה את החטיפה של הנערים הישראלים"

    חנין: "אני לא מופתעת בכלל…אני מופתעת, איך אתה?"

    שרון גל: "אני מופתע שאישה כמוך בכלל עוד יכולה להסתובב חופשי כאן, זה מה שמפתיע אותי"

    חנין: או שאני אמשיך להתראיין איתך או שלא אתה לא מתווכח איתי."….

    *ניתוק*

    חברת הכנסת מירי רגב הגיבה על דברי חברת הכנסת חנין זועבי: "יש לגרשה לעזה ולהסיר חסינותה. היא בוגדת. מי שהזדהתה עם הטרוריסטים על ספינת המרמרה, שבה ומזדהה עם טרוריסטים מהחמאס שחטפו את שלושת הנערים שלנו".

    חברת הכנסת רגב הוסיפה: "לא התפלאתי לשמוע את הצהרתה. איך בוגדת כמותם יכולה להאשים אותם? היא הרי באה מהמילייה שלהם. מקומה לא איתנו אלא בעזה. וכמו שאמרתי בעבר: בוגדת תמיד תישאר בוגדת. רוחי לעזה יא חיינא".

    בתוך כך, דובר המשטרה במחוז צפון מסר כי בעקבות ההתבטאות של אותו צעיר בן משפחתה של חברת הכנסת זועבי, שהזדהה עם החטופים והעלה סרטון לרשת החברתית, הוא אוים. ובפעילות מודיעין וחקירה של שוטרי תחנת נצרת נעצרו 3 מבני משפחתו בגילאים 40-60 בחשד לאיום. החשד ייבדק, 3 החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם.

    ההקלטה באדיבות רדיו ת"א FM102 תכנית הבוקר עם שרון גל



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      הוא שואל "אז הם לא טרוריסטים", והיא עונה "גם אם אני לא מסכימה איתם…".

      אתם כותבים משום מה "אני לא מסכימה איתך".

    2. 4

      יוזמה פוליטית דחופה להעיף את חנין זועבי

    3. 1

      תנין זובי אף פעם לא מפתיעה אותנו – היא תמיד אומרת בקול רם ובלי להסס את השקרים הבוטים שלה – אז אין למה לצפות ממנה.