צפו • ירושלים של שאבב: האינתיפאדה השקטה כבר מזמן כאן

    ישראל בן צבי 2 Comment on צפו • ירושלים של שאבב: האינתיפאדה השקטה כבר מזמן כאן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשאנו מדברים על אנטישמיות באירופה ושכוחות הביטחון שם כמעט ולא פועלים, עלינו לבדוק את עצמינו את המצב כאן בישראל. תושבי ירושלים מכירים מזמן את התופעה שרק הולכת וגוברת בחודשים האחרונים.

    אין כמעט יום בו לא מותקפים באלימות יהודים בעיר העתיקה בירושלים לרוב אלו חרדים או בחורי ישיבה שבדרך כלל לא מתלוננים במשטרה.

    ק' תלמיד ישיבה מירושלים שהותקף לאחרונה באלימות על ידי קבוצה של ערבים בדרכו לכותל המערבי אומר לקול חי: לא התלוננתי במשטרה אני לא מרגיש צורך בכך אני בטוח שהם אפילו לא יחפשו את מי שתקף אותי.

    "חברים שלי בישיבה הותקפו כבר כמה וכמה פעמים ואחד מהם הגיש תלונה במשטרה ואחרי תקופה הוברר לו שהתיק נסגר לכן אני לא רואה כל צורך לבזבז אפילו שניה אחת מזמני בתחנת המשטרה שבטוח לא יעשו כלום כדי לתפוס את התוקפים".

    לידי רדיו קול חי הגיע אתמול סרטון שצולם על ידי קבוצה של ערבים בו נראה גברתן ערבי מכה בעצמה בראשו של תלמיד ישיבה שהלך עם שני חבריו בעיר העתיקה בירושלים.

    גילוי נאות אין לנו מושג מה קדם לסרטון אך ממומחים שראו אותו טוענים כי הצעירים לא נראים נמלטים מזירת התגוששות כלשהי ולכן המסקנה המתבקשת היא כי הותקפו ללא כל התגרות מצדם.

    תופעה זו של התגרות ביהודים ותקיפתם מוכרת גם לנוסעי הרכבת הקלה העוברת בשכונות ערביות בירה שם עולים צעירים ערבים ומתגרים פעמים רבות בנוסעים ונוסעות יהודיות רבות חוות הטרדות קשות מצדם של הערבים.

    פנינו למשטרת ירושלים לקבלת תגובה. כשתתקבל נפרסמה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא תקבלו תגובה כי המשטרה אוהבת ערבים,
      עד שהמשטרה לא תתחיל לנקוט צעדים (אולי באיזה מחאת פייסבוק) אנחנו לא יכולים להיות רגועים!!!